• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

پیام نوروزی استاندار خوزستان

  • کد خبر : 6326
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸

استاندار خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت. در متن پیام عبدالحسن مقتدایی آمده است: بسم اله الرحمن الرحیم سخن در پرده می گویم چو گل از غنچه بیرون آی که بیش از چند روزی نیست حکم میر نوروزی دوستانم، خوزستانی های شریف و صمیمی نوروز طلیعه بهار طبیعت بر شما […]

استاندار خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت. در متن پیام عبدالحسن مقتدایی آمده است:

بسم اله الرحمن الرحیم

سخن در پرده می گویم چو گل از غنچه بیرون آی

که بیش از چند روزی نیست حکم میر نوروزی

دوستانم، خوزستانی های شریف و صمیمی

نوروز طلیعه بهار طبیعت بر شما مبارک باد. نوروز اگر چه روز نو سال است، روز کهنه قرنهاست سالخورده ای است که سالی یکبار جامه جوانی می پوشد تا به شکرانه آن که روزگاری چنین دراز به سر برده و با این همه دم سردی زمانه تاب آورده چند روز شادی کند از اینجاست که شکوه پیران و نشاط جوانان را با خود دارد.  نوروز جامه های رنگ رنگ به تن دارد اما از آن همه یک رنگ بیشتر آشکار نیست و آن رنگ ایران است.  نوروز نشانه ملیت ما و تجلی روح ایرانی است. رفتن زمستان و آمدن بهار و گردش بی وقفه لیل و نهار گذران عمر و سیلان فرصت ها را به یادمان می آورد. خوشا به حال آنانکه قدر این فرصت ها را بدانند و برای روزی که شکی در آن نیست توشه برگیرند. خداوند را سپاس می گویم که در نیمه دوم سال 1392 که بار دیگر فرصت خدمت به شما عزیزان به من و همکارانم داده شد به موازات کارهای معمول و جاری، پاره ای اقدامات اساسی در جهت رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی خوزستانی های شریف صورت گرفت. امیدوارم در سال 1393 نتایج این اقدامات کام مردم خوزستان را شیرین نماید.

طرح احیای 550 هزار هکتاری زمین های کشاورزی (طرح سفر مقام معظم رهبری به خوزستان) که سالها مغفول بود در نیمه دوم سال 1392پس از سفر ریاست جمهوری و تاکید ایشان به طور جدی پیگیری و مقدمات عملیاتی شدن آن فراهم گردید. این طرح زمینه ایجاد حدود 300 هزار شغل پایدار و نیز تولید 5/9 میلیون تن محصولات کشاورزی را فراهم خواهد کرد.

طرح انتقال آب از سرشاخه های کارون که در ماه های اخیر نگرانی های زیادی را در پی داشته از محورهای جدی فعالیت های پنج ماه گذشته خدمتگذاران شما در استان بود. مستمر منتفی شدن احداث تونل 64 کیلومتری انتقال آب به اصفهان یکی از دستاوردهای این تلاش های کارشناسی و مدیریتی بوده است.

با توجه به مشکلات زیست محیطی خوزستان و با انگیزه رونق اقتصادی و با هدف افزایش میل به ماندگاری مردم استان در جهت بهره مندی مردم استان از فواید منطقه آزاد اروند تصمیماتی اتخاذ و دستورالعمل هایی به مسئولین ذیربط صادر گردید که حاصل آن استفاده بیشتر مردم استان از خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی پلاک اروند و در نتیجه افزایش ایمنی و رفاه مردم خواهد بود.

هدف ما این است که انشااله از کلیه ظرفیت های موجود استان در زمینه اشتغال، رونق اقتصادی، خدمات مهندسی، نیروی انسانی و خدمات پیمانکاری استفاده نماییم و در سایه همدلی و تشریک مساعی بخش خصوص در آینده نه چندان دور شاهد رشد و توسعه همه جانبه استانمان باشیم. از خداوند بزرگ سالی سرشار از موفقیت و بهروزی را برای همه شما مردم غیور و شرافتمند خواستارم.

عبدالحسن مقتدایی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.