• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

دیدار رییس و هیأت رییسه دانشگاه آزاد مسجدسلیمان با فرماندار این شهرستان

  • کد خبر : 6249
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۶:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس و هیأت رییسه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان طي ديداري با فرماندار مسجدسليمان پیرامون آمادگی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برای همکاری در توسعه شهرستان با ايشان به گفتگو پرداختند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار، مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با تبریک مسئولیت جدید به ايشان، به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس و هیأت رییسه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان طي ديداري با فرماندار مسجدسليمان پیرامون آمادگی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برای همکاری در توسعه شهرستان با ايشان به گفتگو پرداختند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار، مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با تبریک مسئولیت جدید به ايشان، به پتانسیل دانشگاه برای تشکیل کارگروههای تخصصی توسعه شهری اشاره و اعلام آمادگی کرد این واحد آماده هرگونه همکاری مشورتی در این خصوص را دارد.

مهندس گروئی فرماندار شهرستان نيز گفت: دانشگاه ازاد اسلامی واحد مسجدسلیمان به عنوان یکی از مراکز بسیار توانمند در راه بهبود شرایط شهر می تواند به ایفای نقش بپردازد به همین خاطر و با توجه به وجود پتانسیل قوی، در برنامه های کاری خود این مرکز علمی را از جمله محورهای اصلی توسعه شهرستان در نظر گرفته ایم که امیدوارم بتوان از توان متخصصان آگاه دانشگاه استفاده نمود.

وي ادامه داد: همان طور که انتظار داریم از کمک دانشگاهیان در توسعه شهرستان بهرمند شویم، برخود لازم می دانیم به نحوی در خصوص رفع مشکلات این مرکز علمی هم تلاش کنیم لذا در همین راستا به صورت جدی پروژه ساخت جاده جدید مسجدسلیمان به اهواز در دستور کار قرار گرفته که انشاالله با این کار ضمن کوتاه شدن فاصله مرکز استان با این شهرستان و کاهش مشکلات مردم شریف این شهرستان، بتوان در امر افزایش پذیریش دانشجو و همچنین جذب هیأت علمی مورد نیاز دانشگاه، کاری مفید انجام داد.

گروئی خاطر نشان کرد: برای استفاده بهتر از همکاری دانشگاهیان ابتدا باید اطلاعات لازم توانمندی های دانشگاه را در اختیار داشته باشیم تا در برنامه های پیش رو بتوان با استفاده از همکاری دانشگاهیان چالش های موجود در شهرستان را به فرصتی برای توسعه تبدیل کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.