• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

پيشنهادعضو شوراي شهر مسجدسليمان: امسال به جاي همايش هاي طايفه اي همايش بزرگ بختياري را برگزار كنيم

  • کد خبر : 5962
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با نزديك شدن به ايام نوروز و به رسم هميشگي طوايف مختلف به برپايي جشن هاي طايفه اي اقدام خواهند كرد كه بنده پيشنهاد مي دهم با هجمه هايي كه عليه بختياري ها اين اواخر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با نزديك شدن به ايام نوروز و به رسم هميشگي طوايف مختلف به برپايي جشن هاي طايفه اي اقدام خواهند كرد كه بنده پيشنهاد مي دهم با هجمه هايي كه عليه بختياري ها اين اواخر صورت گرفته است امسال به جاي برپايي همايش هاي طايفه اي در مسجدسليمان همايش بزرگ بختياري با حضور تمام طوايف بختياري برگزار گردد. اين باعث اتحاد و نزديك شدن طوايف مختلف بختياري به همديگر مي شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عضو شوراي شهر مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با بحث شورا ياري ها كه شعار انتخاباتي ايشان بود گفت: شورایاران از عناصر تاثیرگذار در مدیریت شهری هستند. گذشته از مباحث دینی و نظری در مورد تشکیل شورای محلات، باید این نکته را مد نظر داشت که با توجه به رشد روزافزون و سرعت شهرنشینی، شهرها دیگر با روش های گذشته قابل اداره کردن نیستند. زیرا منابع نامحدود و خواسته های به حق مردم زیاد است و هماهنگی این نیازها، نیازمند همکاری و دخالت شورایاری ها است. وی با بیان اینکه باید بپذیریم مشکلاتی در شهر وجود دارد، اضافه کرد:

مدیریت شهری با سه ضلع شهروند، شهرداری و شورا محقق می شود و عنصر اصلی در این راستا شهروند است که با جلب مشارکت شهروندان می توان شاهد مسجدسليماني زیبا و کم مشكل بود. رييس كميسيون خدمات شهري در پايان سخنان خود گفت: تمامي تلاشمان اين است كه تا پايان سال شاهد تشكيل شورا ياري ها در چند محله شهرستان باشيم و به مرور، شورا ياري ها در ديگر محلات شهرستان نيز تشكيل شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. پيشنهاد خيلي خوبيه همايش بزرگ بختياري هاي در مكاني نزديك شهر مثل چم آسياب كه همه بتونن بيان.

  2. پیشنهاد خوبی است اگر در گلگیر برگزار بشه بخاط اینکه فضا باز است و مردم تو ترافیک گیر نمی کنند باید بفکر آرامش مردم هم باشند.

  3. واقعا از جناب مهندس زمانپور كمال تقدير و قدر داني را دارم.ايشان علاوه بر مطالبات مردم نگاه مثبتي به فرهنگ بختياري ههم دارند..

  4. آفرین بر این همتبار عزیز این همایش میتواند نشانه ی همبستگی قوم بزرگ بختیاری را به نمایش بگذارد و نه تنها موجب یکپارچگی قوم بختیاری که پاسخی باشد به بد اندیشانی که در مخیله ی حقیرشان قصد تفرقه در میان اقوام مختلف ایران دارند امیدوارم اعضای شورای شهر که نمایندگان مردم در شورا هستند بانی این امر خیر باشند تا طوایف مختلف بختیاری و حتی غیر بختیاری در مسجدسلیمان با وحدت هرچه بیشتری به ساختن شهری نمونه همت گمارند ، ممنون از پیشنهاد خوب و منطقی شما

  5. همایش ملی شهید شیرعلیمردون با حضوردهها هزارنفر دوم فروردین مسجدسلیمان برگزار میشود.

  6. با تشکر از مهندس زمانپور کاش دیگر اعضا شورا هم مثل اقای زمانپور زحمت کش بودند درود بر شما

  7. با سلام و تشکر از جناب آقای مهندس زمانپور…پیشنهاد شما بسیارر خوب است و ما هم با توجه به اینکه ساکن شهرستان کوهرنگ هستیم در این همابش شرکت خواهیم کرد.و بختیاریها نیاز به برگزاری اینچنین همایشها جهت اتحاد دارند.

  8. منم که باید برم چون عکاسم فکنم یه 1 میلیونی بیان باتوجه به اینکه بختیاری ها15 میلیون هستن

  9. جشنواره ملي سرلشكر شهيد عليمردان خان بختياري در 2فروردين ساعت 13در منطقه گلف مسجدسليمان برگزار خواهد شد براي اطلاعات بيشتر به كمپين شهيد عليمردان خان مراجعه فرماييد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.