• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

دادستان مسجدسلیمان خبر داد:
 یکی از عوامل قتل لیدر تیم نفت مسجدسلیمان دستگیر شد

  • کد خبر : 59346
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

رویش زاگرس:دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر نفت مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رحمان بن‌سعید، گفت: بامداد چهارشنبه دهم خردادماه، یک فقره تیراندازی توسط دو نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن چهار نفر زخمی […]

رویش زاگرس:دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر نفت مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رحمان بن‌سعید، گفت: بامداد چهارشنبه دهم خردادماه، یک فقره تیراندازی توسط دو نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن چهار نفر زخمی شدند و یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

وی افزود: باتوجه به نزاع صورت گرفته در یک شب قبل از این حادثه، دو نفر متهم دستگیر شدند که با انجام تحقیقات از آنان، عوامل اصلی این قتل شناسایی و یک نفر از آنان که راننده موتورسیکلت بود، دستگیر شد.

بن‌سعید گفت: متهم اصلی پرونده متواری است و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری وی ادامه دارد. دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان اظهار داشت: به گفته متهم دستگیر شده، انگیزه آنان از تیراندازی، نزاع شب قبل از حادثه و انجام اقدام تلافی‌جویانه بوده و هیچ خصومت قبلی با مقتول نداشته‌اند.

بن‌سعید با بیان این که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد، گفت: مردم استان باید بدانند ضمن این که استفاده از سلاح می‌تواند به وقایع ناخوشایند این‌چنینی ختم شود، حمل هرگونه سلاح غیرمجاز و استفاده غیرمجاز از هرگونه سلاح نیز جرم تلقی شده و در قانون برای آن مجازات در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.