• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

دادستان مسجدسلیمان خبر داد:
۲ مظنون به قتل لیدر تیم نفت مسجدسلیمان دستگیر شدند

  • کد خبر : 59269
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۲ مظنون به قتل لیدر تیم نفت مسجدسلیمان دستگیر شدند</span>

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در جدیدترین اظهارات خود در ارتباط با بازداشت دو مظنون به قتل لیدر نفت مسجدسلیمان گفت: افراد بازداشت شده در حال حاضر جز مظنونین هستند و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد. دکتر بن سعید ادامه داد: با توجه به این که صورت افراد مهاجم پوشانده […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در جدیدترین اظهارات خود در ارتباط با بازداشت دو مظنون به قتل لیدر نفت مسجدسلیمان گفت: افراد بازداشت شده در حال حاضر جز مظنونین هستند و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد. دکتر بن سعید ادامه داد: با توجه به این که صورت افراد مهاجم پوشانده بود و با توجه به درگیری شب قبل از وقوع حادثه، عده ای به عنوان مظنون شناسایی و ممکن است عده دیگری نیز احضار و مورد بازجویی قرار بگیرند. وی گفت: در حال حاضر دو نفری که بازداشت شده اند به عنوان مظنون در حال بازجویی هستند و قطعا تا حصول نتیجه تحقیقات ادامه خواهد داشت و پس از حصول نتیجه رسما اطلاع رسانی خواهد شد.
دکتر رحمان بن سعید گفت: بامداد چهارشنبه دهم خرداد، یک فقره تیراندازی توسط ۲ نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن چهار نفر زخمی شدند که یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده درگذشت.
وی ادامه داد: پس از حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم، دستورات قضایی لازم صادر و ۲ نفر مظنون در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل احتمالی این حادثه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.