• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان برای حفظ صدرنشینی همنام خود را قربانی می‌کند

  • کد خبر : 5900
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۷:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم نفت مسجدسلیمان که هم اکنون با 19 بازی و 31 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی گروه ب است برای تثبیت صدرنشینی اش با تیم همنام گچسارانی دیدار می‌کند. تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ دسته یک کشور امروز به مصاف تیم نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم نفت مسجدسلیمان که هم اکنون با 19 بازی و 31 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی گروه ب است برای تثبیت صدرنشینی اش با تیم همنام گچسارانی دیدار می‌کند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ دسته یک کشور امروز به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می‌رود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، تیم نفت که هم اکنون با 19 بازی و 31 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی گروه ب است برای تثبیت صدرنشینی اش با تیم همنام گچسارانی دیدار می‌کند.

این دیدار که از هفته بیست و یکم در زمین تیم نفت گچساران برگزار می‌شود اهمیت بسیاری برای بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان دارد و چنانچه مسجدسلیمانی ها بتوانند در این بازی با دست پر به خانه بازگردند می‌توانند ضمن تثبیت صدرنشینی و افزایش فاصله با تیم‌های رده دوم و سوم جدول، امید به صعود به لیگ برتر را بار دیگر در دل‌های فوتبال دوستان این شهر زنده کرده و آرزوی دیرینه فوتبال دوستان این شهر را برای حضور در لیگ برتر محقق سازند. در جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور هم اکنون تیم‌های نفت مسجدسلیمان با 31 امتیاز، پیکان تهران با 30 امتیاز و ایران جوان بوشهر با 30 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.