• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان خبر داد:
آغاز عملیات لکه گیری آسفالت در محور مسجدسلیمان-هفتکل

  • کد خبر : 58838
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

رویش زاگرس: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان از آغاز عملیات لکه گیری آسفالت در محور مسجدسلیمان به هفتکل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، ایمان صادقی اظهار کرد: فاز اول عملیات لکه گیری ترمیم و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان-هفتکل حد فاصل پل تمبی تا روستای مهدی آباد به […]

رویش زاگرس: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان از آغاز عملیات لکه گیری آسفالت در محور مسجدسلیمان به هفتکل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، ایمان صادقی اظهار کرد: فاز اول عملیات لکه گیری ترمیم و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان-هفتکل حد فاصل پل تمبی تا روستای مهدی آباد به طول ۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.
صادقی افزود: روکش آسفالت در محور مسجدسلیمان-هفتکل به دلیل عبور پرحجم خودروهای سنگین، خودرو های ترانزیتی، اتوبوس های مسافربری و همچنین خودروهای سبک به صورت مکرر تخریب می شود و این اداره در راستای رفاه حال شهروندان عملیات ترمیم آسفالت و بهسازی آن را آغاز کرد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان گفت: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم است و پروژه های این اداره در راستای تحقق هدف ارتقاء تردد ایمن کاربران جاده ای تعریف می شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.