• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
3

به مناسبت گرامی داشت روز معلم
دیدار سرپرست بنیاد شهید مسجدسلیمان با تعدادی از خانواده های معظم شهدای معلم و معلمین جانباز

  • کد خبر : 58687
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت گرامی داشت روز معلم</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دیدار سرپرست بنیاد شهید مسجدسلیمان با تعدادی از خانواده های معظم شهدای معلم و معلمین جانباز</span>

رویش زاگرس: به مناسبت گرامی داشت روز معلم سرپرست بنیاد شهید شهرستان مسجدسلیمان به همراه تعدادی از کارکنان این اداره با تعدادی از خانواده های معظم شهدای معلم و معلمین جانباز دیدار و با اهدای گل و شیرینی از آن ها تجلیل کرد. وی همچنین از مدرسه شاهد اطهر(ع)، مدرسه امام رضا(ع)، مدرسه امام حسن […]

رویش زاگرس: به مناسبت گرامی داشت روز معلم سرپرست بنیاد شهید شهرستان مسجدسلیمان به همراه تعدادی از کارکنان این اداره با تعدادی از خانواده های معظم شهدای معلم و معلمین جانباز دیدار و با اهدای گل و شیرینی از آن ها تجلیل کرد.

وی همچنین از مدرسه شاهد اطهر(ع)، مدرسه امام رضا(ع)، مدرسه امام حسن مجتبی(ع) و مدرسه شیخ انصاری این شهرستان نیز بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد عسکری سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن تبریک روز معلم گفت: مردم قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا و جانبازان هستند. وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

عسکری ادامه داد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود. در همین راستا دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است. وی ضمن تبریک هفته معلم و تقدیر از همکاری و تعامل مثبت آموزش و پرورش بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.