• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

برگزاری مراسم نورانی محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 58256
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
برگزاری مراسم نورانی محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: همزمان با فرا رسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) مراسم نورانی محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام احمدرضا حاجتی در مسجد امام حسن عسکری (ع) مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش […]

رویش زاگرس: همزمان با فرا رسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) مراسم نورانی محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام احمدرضا حاجتی در مسجد امام حسن عسکری (ع) مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امام جمعه موقت اهواز در سخنانی با بیان این که در ماه مبارک رمضات باید نسبت به ذکر، نیایش و بهره گیری از فضایل این ماه اهتمام جدی داشته باشیم، افزود: روزه موجب پاکی روح و تلاوت قرآن جان‌ها را صفا و جلا می‌بخشد و دستگیری از فقرا، ایتام، نیازمندان و مستمندان از موضوعات و مسایلی است که این روزها بیشتر باید مورد توجه مومنان و روزه داران باشد.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: ترویج زندگی قرآنی دشمن را در جنگ ترکیبی و تلاش برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم ناکام می‌گذارد که در این میان متولیان فرهنگی و قرآن باید در جهادتبیین فعالانه عمل کرده و سبک زندگی قرآنی را برای آحاد جامعه ترسیم کنند. تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری بین المللی حاج قاسم مقدمی، اجرای گروه تواشیح آل یاسین و اجرای سرود توسط گروه شهدای گردان سلمان از دیگر برنامه های این مراسم بود. در پایان نیز روزه داران مهمان سفره کریمانه اهل بیت علیه السلام بودند.

سید آرمان صالحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که رمضان ماه بندگی و دعا و تضرع به درگاه الهی و بهار قرآن است که امسال با بهارطبیعت تقارن یافت. افزود: در این ماه مبارک محافل انس با قرآن در مساجد، حسینیه ها و پایگاه های مقاومت بسبج شهرستان برگزار می‌شود که مایه برکت، رحمت و مغفرت است. وی ادامه داد: این برنامه با همکاری هیات امناء محترم مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام)، دفتر امام جمعه محترم، شهرداری، اداره آموزش و پروش و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

شایان ذکر است در بین الصلاتین مغرب و عشاء از دارندگان عناوین و دانش آموزان حائز رتبه در هجدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز قطب ۳ استان خوزستان (یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.