• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
3

دیدار روسای اداره بنیاد شهید و پست شهرستان مسجدسلیمان با تعدادی از جانبازان دفاع مقدس

  • کد خبر : 58234
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

رویش زاگرس: روسای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره پست شهرستان مسجدسلیمان با حضور در منزل جانبازان فرج اله حسنوند، منصور نصیری، علی مهدی پور و غلام اسکندری با آنان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه حسن حموله […]

رویش زاگرس: روسای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره پست شهرستان مسجدسلیمان با حضور در منزل جانبازان فرج اله حسنوند، منصور نصیری، علی مهدی پور و غلام اسکندری با آنان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه حسن حموله رئیس اداره پست شهرستان مسجدسلیمان در این دیدار از رشادت ها و صبر و استقامت آنان قدردانی کردند.

عسکری با بیان این که افتخار می‌کنیم افرادی مانند شما در کشور عزیزمان حضور دارید که از جانشان برای دفاع از مردم، انقلاب و نظام اسلامی مایه می‌گذارند و ایثار می‌کنند. وی گفت:این دیدار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور تجلیل و تکریم از رشادت ها و ایثارگری های جانبازان غیور انجام پذیرفت.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در این دیدار در جریان برخی مسائل و مشکلات این جانبازان معزز قرار گرفت و گفت: همه تلاش خود را جهت رفع مشکلات این عزیزان انجام خواهم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.