• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

پلمپ یک واحد متخلف به علت گرانفروشی و استنکاف از پرداخت جریمه نقدی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 57935
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
پلمپ یک واحد متخلف به علت گرانفروشی و استنکاف از پرداخت جریمه نقدی در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان از پلمپ یک واحد متخلف به علت گرانفروشی و استنکاف از پرداخت جریمه نقدی خبر داد‌. حیدر چراغی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح نظارتی عید نوروز و تشدید بازرسی‌ها و برخورد با متخلفین […]

رویش زاگرس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان از پلمپ یک واحد متخلف به علت گرانفروشی و استنکاف از پرداخت جریمه نقدی خبر داد‌. حیدر چراغی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح نظارتی عید نوروز و تشدید بازرسی‌ها و برخورد با متخلفین یک واحد صنفی به علت گران‌فروشی و استنکاف از پرداخت جریمه نقدی پلمپ گردید.
چراغی گفت: از تمامی واحدهای صنفی انتظار داردد ضمن رعابت قوانین امور صنفی نسبت به درج قیمت کالاها و همراه داشتن صورتحساب کالاهای خریداری نموده در واحدهای خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: اداره تعزیرات حکومتی بمنظور رسیدگی خارج از نوبت ، سریع و قانونی در روزهای عادی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰صبح الی۱۴ تا پایان ماه مبارک رمضان آمادگی رسیدگی به پرونده های صنفی در سه بخش کالا و خدمات،بهداشتی و قاچاق کالا و ارز را دارد. و در روزهای آینده گشت سیار مشترک و سرزده از صنوف مختلف در سطح شهر بویژه فروشگاهها بزرگ به همراه دستگاههای نظارتی اداره صمت ، اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و درمان خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.