• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

یاد یارعلی پورمقدم نویسنده و نمایش نامه نویس در مسجدسلیمان گرامی داشته شد

  • کد خبر : 57920
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
یاد یارعلی پورمقدم نویسنده و نمایش نامه نویس در مسجدسلیمان گرامی داشته شد

رویش زاگرس: با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، جمعی از هنرمندان و دوستداران حوزه ی داستان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری روشنان کتاب بامداد به مدیریت جاوید قبادی هنرمند اهل قلم، یاد استاد یارعلی پور مقدم داستان نویس و نمایش نامه نویس مسجدسلیمانی در زادگاهش گرامی داشته شد. به گزارش پایگاه […]

رویش زاگرس: با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان، جمعی از هنرمندان و دوستداران حوزه ی داستان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری روشنان کتاب بامداد به مدیریت جاوید قبادی هنرمند اهل قلم، یاد استاد یارعلی پور مقدم داستان نویس و نمایش نامه نویس مسجدسلیمانی در زادگاهش گرامی داشته شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مراسم یادبود یارعلی پورمقدم سید ستار فاطمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد: زنده یاد یارعلی پور مقدم متولد سال ۱۳۳۰ در مسجدسلیمان و یکی از چهره های بزرگ و مطرح در حوزه ی داستان و نمایش نامه نویسی بود که بیش از ۵۰ سال سابقه ی فعالیت در حوزه ی داستان و نمایش نامه نویسی دارد. وی ادامه داد: اولین تجربه نویسندگی یارعلی پورمقدم در تئاتر برای نمایش اسفندیار مغموم بود که موفق شد جایزه نمایش نویسی جشن هنر طوس را در سال ۱۳۵۶ به دست آورد.

در این مراسم چهره های ادبی شهرستان آقایان غلامرضا رضایی، علی باپیرزاده و داریوش احمدی حضور داشتند.

قرائت پیام تسلیت چهره های بزرگ ادبی کشور از دیگر بخش جنبی مراسم بود که می توان به پیام فرهاد کشوری، قباد آذرآیین و هرمز علی اشاره نمود. اجرای موسیقی توسط شیروان نصراله پور هنرمند عرصه ی موسیقی شهرستان و شعر خوانی شاعران و نمایش نامه خوانی توسط زوج هنرمند عرصه ی هنرهای نمایشی کورش مهری بابادی و مرضیه جمالپور از دیگر بخش های مراسم بود که مورد توجه حاضرین در مراسم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.