• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
2

درخواست جمعی از کارگران شهرداری لالی از استاندار خوزستان:
 دستور دهید ۶ ماه حقوق و ۹ ماه حق بیمه معوق ما پرداخت شود

  • کد خبر : 57706
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>درخواست جمعی از کارگران شهرداری لالی از استاندار خوزستان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''> دستور دهید ۶ ماه حقوق  و ۹ ماه حق بیمه معوق ما پرداخت شود</span>

رویش زاگرس: کارگران شهرداری لالی خواهان ۶ ماه حقوق معوقه و ۹ ماه عدم پرداخت حق بیمه خود شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با وجود اعتباراتی که در ماه های اخیر به شهرداری لالی تخصیص داده شده متاسفانه ماههاست که حقوق و حق بیمه کارکنان شهرداری لالی پرداخت نشده است. با توجه به […]

رویش زاگرس: کارگران شهرداری لالی خواهان ۶ ماه حقوق معوقه و ۹ ماه عدم پرداخت حق بیمه خود شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با وجود اعتباراتی که در ماه های اخیر به شهرداری لالی تخصیص داده شده متاسفانه ماههاست که حقوق و حق بیمه کارکنان شهرداری لالی پرداخت نشده است.

با توجه به این که در روزهای پایانی سال، سیل گردشگران به سمت شهرستان لالی سرازیر می شود، ضروری ست مسئولان شهرستان، استان و اعضای شورای این شهر به وضعیت شهرداری لالی سروسامان دهند.

پیش از این کارگران شهرداری لالی در اقدام اعتراض آمیز با نشستن بر سفره های خالی در محل درب ورودی شهرداری لالی به عدم پرداخت چندین ماه حقوق معوقه خود اعتراض کردند. آنان خواهان ۶ ماه حقوق معوقه و ۹ ماه عدم پرداخت حق بیمه خود همزمان با تلاش هایی که در جهت خدمت به شهروندان تحمل می کنند شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.