• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

جشن بزرگ انقلاب در مسجدسلیمان برگزار شد/ افتتاح رادیو صدای بختیاری+ تصاویر

  • کد خبر : 57473
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۲

رویش زاگرس: با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان،دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر رضایی فاضل فرماندار،داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، جمعی از مسئولان و دانش آموزان،جشن بزرگ انقلاب در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده و سردار […]

رویش زاگرس: با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان،دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر رضایی فاضل فرماندار،داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، جمعی از مسئولان و دانش آموزان،جشن بزرگ انقلاب در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده و سردار الاهوازی از مهمانان این مراسم بودند.اجرای سرود سلام فرمانده توسط ابوذر روحی، اجرای ترانه با صدای حسن شیخ رباط، امید محموی،هدایت احمدپور همچنین طنزپردازی احمد بابادی از دیگر برنامه های این مراسم بود. در این مراسم حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سردار الاهوازی به ایراد سخن پرداختند.

مجری گری این مراسم بر عهده علی قنبری و گودرز ظاهری از مجریان خوب شهرستان بود. در بخش دیگر این مراسم رادیو صدای بختیاری با مرکزیت شهرستان مسجدسلیمان رسماً افتتاح شد. این برنامه قرار است هفته ای یک بار با عنوان سردیارون با اجرای علی بلدی خبرنگار صدا و سیمای مرکز خوزستان به روی آنتن برود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با درود و خسته نباشی
    من هم به نوبه خود از همت شما در راه اندازی شبکه رادیویی لر تشکر میکنم و سالگرد آن را به شما دست اندرکاران خسته نباشی میگویم ،را یو شما مجاللی و بهانه ای است که ما در غربت هم شریک بشیم در حال و هوای شهر و دیارمان ،
    منوچهر مکوندی فرانسه ،پاریس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.