• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
26

مفقود شدن سه راهدار در گردنه تاراز بر اثر سقوط بهمن / از سرنوشت آنان خبری در دست نیست

  • کد خبر : 57360
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
مفقود شدن سه راهدار در گردنه تاراز بر اثر سقوط بهمن / از سرنوشت آنان خبری در دست نیست

رویش زاگرس: گرفتار شدن۳ راهدار با سقوط بهمن در گردنه‌ تاراز در مرز استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان. ساعاتی پیش ۳ راهدار چهارمحال و بختیاری هنگام بازگشایی مسیر گردنه تاراز؛ زیر بهمن ناپدید شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به […]

رویش زاگرس: گرفتار شدن۳ راهدار با سقوط بهمن در گردنه‌ تاراز در مرز استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان. ساعاتی پیش ۳ راهدار چهارمحال و بختیاری هنگام بازگشایی مسیر گردنه تاراز؛ زیر بهمن ناپدید شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سقوط بهمن در گردنه تاراز شهرستان کوهرنگ، گفت: سه راهدار که در حال برف‌روبی این محور بودند از ۲ ناحیه با سقوط بهمن روبرو شدند و در حال حاضر اطلاعی از وضعیت آن‌ها موجود نیست.

روح‌الله غلامی افزود: جستجو‌ها برای یافتن این ۳ راهدار ادامه دارد، اما حجم بهمن و وقوع کولاک برف عملیات امدادرسانی را سخت کرده است. وی گفت: همچنین سقوط بهمن در گردنه چری سبب گرفتار شدن یک راهدار شد که در نتیجه تلاش یک ساعته راهدار از زیر برف نجات پیدا کرد، اما مصدومیت وی شدید است و به بیمارستان منتقل شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.