• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
3

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
قاتل مسلح فراری دستگیر شد

  • کد خبر : 57334
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>قاتل مسلح فراری دستگیر شد</span>

رویش زاگرس:فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: قاتل فراری که در شهرستان ایذه یک نفر را کشته و ۴ نفر دیگر را مجروح کرده بود، در مسجدسلیمان دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در بیان جزئیات خبر گفت: دوم بهمن ماه به دنبال اختلاف ملکی در شهرستان ایذه مجرم متواری به هویت […]

رویش زاگرس:فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: قاتل فراری که در شهرستان ایذه یک نفر را کشته و ۴ نفر دیگر را مجروح کرده بود، در مسجدسلیمان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در بیان جزئیات خبر گفت: دوم بهمن ماه به دنبال اختلاف ملکی در شهرستان ایذه مجرم متواری به هویت “ر _ح” با تیراندازی یک نفر را کشته و ۴ نفر دیگر را مجروح و سپس متواری شده بود، دستورات ویژه جهت دستگیری متهم صادر شد.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش مستمر و تسلط اطلاعاتی رد قاتل فراری و محل اختفا او را در شهرستان مسجدسلیمان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مسجدسلیمان با همکاری عوامل انتظامی و یگان امداد شهرستان، طی یک عملیات کاملا منسجم و غافلگیرانه پلیسی قاتل فراری و همدستش را دستگیر کردند.

وی عنوان داشت: در این عملیات ۲ قبضه سلاح جنگی (یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری)، ۸ تیغه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی از متهمان کشف شد.

سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اصلی اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می برده که با قرار وثیقه آزاد که طی تحقیقات پلیس مشخص گردید متهم ابتدای شهریور ماه نیز مرتکب قتل دیگری شده و تاکنون متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به این که متهمان قصد فرار از کشور داشتند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=57334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.