• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

حق نفت باخت نبود/نفت مسجدسلیمان۱ پرسپولیس تهران۲

  • کد خبر : 56366
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۵۹
حق نفت باخت نبود/نفت مسجدسلیمان۱ پرسپولیس تهران۲

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته ششم لیگ ۲۲ – استادیوم شهید بهنام محمدی/ شنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۲۰ نفت مسجدسلیمان ۱ – پرسپولیس تهران ۲ گل: سامان نریمان جهان (۱۱) برای نفت – یورگن لوکادیا (۵۴- پنالتی و ۷۰) برای پرسپولیس داور: سیدرضا مهدوی کمک داوران: حمیدرضا افشون و علیرضا مرادی اخراج: میلاد باقری […]

رویش زاگرس/یوسف خدامرادی: هفته ششم لیگ ۲۲ – استادیوم شهید بهنام محمدی/ شنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۱ – ساعت: ۲۰
نفت مسجدسلیمان ۱ – پرسپولیس تهران ۲
گل: سامان نریمان جهان (۱۱) برای نفت – یورگن لوکادیا (۵۴- پنالتی و ۷۰) برای پرسپولیس
داور: سیدرضا مهدوی
کمک داوران: حمیدرضا افشون و علیرضا مرادی
اخراج: میلاد باقری (۵۴- نفت)
اخطار: حسین شنانی، عقیل کعبی (نفت) – سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد عمری، حامد پاکدل (پرسپولیس)
تماشاگر: هشت هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی‌راد، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، میلاد باقری، علیرضا دغاغله، اسماعیل بابایی (۸۵- میثم نقی‌زاده)، امیرحسین کریمی، سامان نریمان جهان (۷۶- محمد خرم‌الحسینی)، حسین شنانی (۷۶- پیمان میری)، پیمان رنجبری (۸۵- آریا برزگر) و رضا دهقانی (۵۷- علی عبدالله‌زاده)
سرمربی: رضا مهاجری

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک (۷۶- وحدت هنانوف)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (۸۸- سیامک نعمتی)، سعید صادقی (۹۰- کمال‌الدین کامیابی‌نیا)، سروش رفیعی (۷۶- محمد عمری) و یورگن لوکادیا (۸۸- حامد پاکدل)
سرمربی: یحیی گل محمدی

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پرسپولیس شد.

گل زودهنگام سامان نریمان جهان تنور بازی را در دقیقه ۱۱ گرم کرد و باعث افزایش هیجان در نیمه اول شد. حملات پرسپولیس برای جبران گل خورده اغلب با تله آفسایدگیری مدافعان نفت بی‌اثر می‌شدند و آن سمت میدان هم نریمان جهان در دقیقه ۳۰ فرصت طلایی برای زدن گل دوم زردپوشان نفت را خراب کرد تا آه از نهاد هواداران نفتی بلند شود. پرسپولیس اواخر نیمه اول به گل رسید اما به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد و متعاقب آن اعتراضات زیاد نیمکت پرسپولیس به داوران و پرتاب بطری‌های آب از سوی اندک هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه باعث توقف جریان مسابقه شد که پس از لحظاتی وضعیت به حالت عادی برگشت و ۴۵ دقیقه نخست با برتری شاگردان مهاجری خاتمه یافت.

دقایق ابتدایی نیمه دوم برعکس نیمه اول بود و این بار پرسپولیسی‌ها خیلی زود به گل رسیدند. ضربه پنالتی منجر به گل یورگن لوکادیا در دقیقه ۵۴ ضمن اینکه نتیجه را مساوی کرد، با اخراج میلاد باقری و ۱۰ نفره شدن تیم نفت همراه گردید. پس از اینکه داور میدان از یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس گذشت، باز هم تیم قرمزپوش تهرانی توسط یورگن لوکادیا به گل رسید و در دقیقه ۷۰ از میزبان پیش افتاد. در ادامه این نیمه چند صحنه روی دروازه‌های دو تیم ایجاد شد که هیچ‌کدام تغییری در سرنوشت بازی نداشت و پرسپولیس با کسب برتری ۲-۱ صاحب سه امتیاز کامل شد.

شرح گل‌ها
۱-۰ (نفت): رضا دهقانی در پی ارسال حسین شنانی توپ را در پشت محوطه جریمه پرسپولیس برای سامان نریمان جهان آماده کرد و شوت دیدنی نریمان جهان در کنج دروازه بیرانوند جای گرفت تا شادی به اردوی زردپوشان نفتی بیاید.

۱-۱ (پرسپولیس): داور مسابقه خطای پنالتی میلاد باقری مدافع نفت به روی یورگن لوکادیا را اعلام کرد و مهاجم خارجی پرسپولیس که پنالتی را کسب کرده بود، پشت توپ ایستاد و با ضربه زمینی نتیجه را به تساوی کشاند.

۱-۲ (پرسپولیس): دانیال اسماعیلی‌فر توپ را به محوطه جریمه نفت فرستاد؛ یورگن لوکادیا از مقابل علی عبدالله‌زاده توپ را کنترل کرد و پس از چرخش با ضربه‌ای زمینی توپ را درون دروازه نفت جای داد تا قرمزپوشان تهرانی را پیش بیندازد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=56366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.