• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

یک مرد مسجدسلیمانی بر اثر استعمال مشروبات تقلبی درگذشت

  • کد خبر : 55903
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
یک مرد مسجدسلیمانی بر اثر استعمال مشروبات تقلبی درگذشت

رویش زاگرس: یک مرد حدوداً ۳۸ ساله در مسجدسلیمان به دلیل مصرف مشروبات تقلبی درگذشت. به گزارش  پایگاه خبری رویش زاگرس  شنیده ها حاکی از آن است این مرد با سطح هوشیاری پائین در بیمارستان  بستری اما علیرغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد. یک کارشناس مسائل درمانی می گوید: از آنجایی که […]

رویش زاگرس: یک مرد حدوداً ۳۸ ساله در مسجدسلیمان به دلیل مصرف مشروبات تقلبی درگذشت. به گزارش  پایگاه خبری رویش زاگرس  شنیده ها حاکی از آن است این مرد با سطح هوشیاری پائین در بیمارستان  بستری اما علیرغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد. یک کارشناس مسائل درمانی می گوید: از آنجایی که مراکز درمانی وظیفه خدمات رسانی به بیماران مسمومیت‌های الکلی را دارد ضروری است این نوع بیماران در صورت مسمومیت با مشروبات الکلی سریعاً به  مراکز درمانی مراجعه کنند، زیرا در صورت تاخیر یا عدم مراجعه فرد به تاری دید، کوری، نارسایی کلیه و کبد مبتلا و احتمال فوت فرد نیز بالا می رود. وی ادامه داد: با مصرف مشروبات الکلی، متانول در بدن متابولیزه می‌شود و مواد سمی تولید می کند که باعث اختلالات چشمی، کوری، اسید دوز متابولیک، اختلالات الکترولیتی در بدن، تشنج، نارسایی کلیه و در نهایت بر روی کل بدن تاثیر می‌گذارد و موجب مرگ می‌شود.
وی یادآور شد:در صورت مصرف خوراکی مشروبات الکلی تقلبی و غیر مجاز، بین ۶ تا ۲۴ ساعت علائم مخرب آن در بدن ظاهر و در صورت عدم درمان باعث مرگ مصرف کننده می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.