• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

پدر شهید رشیدی به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 55698
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
پدر شهید رشیدی به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: زنده نام یاور رشیدی پدر شهید والامقام کیامرث رشیدی از شهدای گران قدر گردان سلمان مسجدسلیمان پس از سال ها دوری از فرزند شهیدش دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید کیامرث رشیدی متولد سال ۱۳۴۹ در تاریخ سوم فروردین سال۱۳۶۷ در منطقه […]

رویش زاگرس: زنده نام یاور رشیدی پدر شهید والامقام کیامرث رشیدی از شهدای گران قدر گردان سلمان مسجدسلیمان پس از سال ها دوری از فرزند شهیدش دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید کیامرث رشیدی متولد سال ۱۳۴۹ در تاریخ سوم فروردین سال۱۳۶۷ در منطقه ریشن عراق به درجه رفیع شهادت نائل گشت.علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با صدور پیامی درگذشت پدر شهید والامقام کیامرث رشیدی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه مرحوم آ یاور رشیدی پدر گرانقدر شهید ارجمند« کیامرث رشیدی» از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان شد. رجاء واثق دارم نام پدر مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزند برومند و فداکارشان عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی و شهرستان مسجدسلیمان ماندگار خواهد ماند.
این مصیبت را به بیت معظم و آحاد ارادتمندان به خانواده های مکرم شهدا و مردم شهیدپرور شهرستان میجدسلیمان تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزند شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.