• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
کشف ۱۵ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در” مسجدسلیمان”

  • کد خبر : 53693
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کشف ۱۵ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در” مسجدسلیمان”</span>

کشف ۱۵ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در” مسجدسلیمان” فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری ۳ نفر در این رابطه در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی خبری […]

کشف ۱۵ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در” مسجدسلیمان”

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری ۳ نفر در این رابطه در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع و همچنین نگهداری مقدار قابل توجهی مواد محترقه در سطح شهرستان مسجدسلیمان ،موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۳ نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند در ادامه بیان داشت ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد بیش از ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست کرد: با توجه به نزدیکی پایان سال و حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال اتفاق می افتد هرگونه اطلاعات در مورد نگهداری و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.