• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
2

بازگشت تماشاگران به ما کمک می کند
فکری: همه برای حفظ نفت در لیگ کمک کنیم

  • کد خبر : 52649
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>بازگشت تماشاگران به ما کمک می کند</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>فکری: همه برای حفظ نفت در لیگ کمک کنیم</span>

رویش زاگرس: محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید امیدوار است که این تیم را بتواند در لیگ برتر حفظ کند. به گزارش “پایگاه خبری رویش زاگرس محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر پیکان گفت: خیلی خوشحالم که مجدد به تیم خودم برگشته‌ام. امیدوار هستم که بتوانم تمام […]

رویش زاگرس: محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید امیدوار است که این تیم را بتواند در لیگ برتر حفظ کند. به گزارش “پایگاه خبری رویش زاگرس محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر پیکان گفت: خیلی خوشحالم که مجدد به تیم خودم برگشته‌ام. امیدوار هستم که بتوانم تمام تلاش و انرژی‌ام را بگذارم و تیم را از این فضایی که به وجود آمده، خارج کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم که در دیدار فردا و همچنین بازی‌های آینده با تمام توانشان بازی کنند، هم برای خودشان و هم برای این هوادارانی که به عشق این تیم زندگی می‌کنند، تلاش کنند و انرژی بگذارند.

فکری اضافه کرد: ان‎‌شالله تمام مجموعه نفت مسجدسلیمان وقت و انرژی بگذاریم تا برای بازی فردا و آینده بتوانیم نتایجی را در خور نام تیم کسب کنیم و در پایان بتوانیم در لیگ برتر حفظ کنیم. پیکان یکی از تیم های خوب این فصل است. تیم جوان و با انگیزه ای است و در جدول رده بندی شرایط بسیار خوبی دارد. آنها کادرفنی خوبی دارند و امیدواریم بچه ها با تمام انرژیشان بازی کنند.

وی ادامه داد: آن ها باید دیدارهای نیم فصل گذشته را فراموش کنند و ان شالله بتوانیم در درجه نخست یک بازی خوبی را ارائه دهیم و امتیاز بگیریم و با توجه به استراحتی که بعد از این بازی داریم، ان شالله برویم و روی نقاط ضعفمان کار کنیم و به امید خدا با جذب تعدادی بازیکن، بتوانیم تیم یکدست تری را روانه میدان کنیم و در ۱۴ بازی باقیمانده، محکم تر به میدان برویم و حداکثر امتیازاتی که در توانمان است را به دست بیاوریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.