• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

بهروز مكوندي: هر دو تيم از نظر فني بازي بسيار خوبي را ارايه دادند

  • کد خبر : 5247
  • ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي گفت: روز گذشته (يكشنبه) با توجه به اين كه پيكان در نيم فصل دوم بازيكنان بسياري كه سابقه حضور در ليگ برتر را دارند، جذب كرد، بازي سختي با اين تيم داشتيم. وي بيان كرد: پيكان در واقع بازهم اسب خود را زين كرده است كه به جايگاهي كه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي گفت: روز گذشته (يكشنبه) با توجه به اين كه پيكان در نيم فصل دوم بازيكنان بسياري كه سابقه حضور در ليگ برتر را دارند، جذب كرد، بازي سختي با اين تيم داشتيم.

وي بيان كرد: پيكان در واقع بازهم اسب خود را زين كرده است كه به جايگاهي كه در ليگ برتر داشته است، برگردد. اين تيم پيش از ديدار با ما در سه بازي گذشته‌اش توانسته بود 9 امتياز به دست آورد و خود را از انتهاي جدول، به جمع چهار تيم بالاي جدول برساند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: پيكان كادرفني خوبي دارد و تمام برنامه‌هاي آن ها اين است كه بازهم اين تيم را جزو مدعيان نشان دهند. ما هم براي اين ديدار برنامه خاصي داشتيم و قبلا هم با آن ها و البته در شرايطي متفاوت بازي كرده بوديم.

وي خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه 24 ساعت قبل از اين بازي در مسجدسليمان بارندگي بود، حقيقتا انتظار يك بازي فني خوب را نداشتيم ولي خوشبختانه هر دو تيم بازي بسيار خوبي را از نظر فني ارايه دادند و فكر مي‌كنم تماشاگران مسجدسليماني هم علاوه بر اين كه از نتيجه بازي خوشحال بودند، از تماشاي يك بازي خوب هم لذت بردند و خوشحال ورزشگاه را ترك كردند.

مكوندي با بيان اين كه ما بازي را با يك گل كه از روي نقطه پنالتي بود، برديم، گفت: متاسفانه بازيكن تيم ما پس از به وجود آمدن اين ضربه پنالتي با بازيكن پيكان درگير شد و اين موضوع باعث شد داور هم بازيكن تيم ما و هم پيكان را اخراج كند.

وي افزود: به نظرم با اين اخراج، تيم ما بيشتر ضربه خورد؛ چرا كه ما بازيكن خط دفاعي‌مان را از دست داديم و مجبور شديم يك بازيكن خط هافبك‌مان را عقب بكشانيم كه اين موضوع و همچنين مصدوميت هافبك مياني‌مان در نيمه دوم باعث شد كمي عقب بكشيم و چشم به ضد حملات داشته باشيم كه البته دو، سه موقعيت خوب هم به دست آورديم ولي نتوانستيم اندوخته‌هاي‌مان را بيشتر كنيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با اشاره به اين كه پيكان هم با قدرت و بسيار خوب بازي كرد، ادامه داد: بازيكنانم هر آن چه در توان داشتند پياده كردند و به حريف اجازه ندادند موقعيتي به دست آورد و خوشبختانه توانستيم اين ديدار را هم با پيروزي پشت سر بگذاريم و جايگاه سوم‌مان را در جدول حفظ كنيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.