• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

تمرینات تیم های پایه باشگاه نفت مسجدسلیمان از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد

  • کد خبر : 51946
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
تمرینات تیم های پایه باشگاه نفت مسجدسلیمان از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد

رویش زاگرس: تیم‌های پایه نفت مسجدسلیمان ( جوانان، امید) از روز چهارشنبه‌ جهت حضور در مسابقات لیگ برتر استان تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. ابوذر شجاعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: تمرینات تیم‌های پایه در رده‌های سنی مختلف از روز چهارشنبه ساعت […]

رویش زاگرس: تیم‌های پایه نفت مسجدسلیمان ( جوانان، امید) از روز چهارشنبه‌ جهت حضور در مسابقات لیگ برتر استان تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. ابوذر شجاعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: تمرینات تیم‌های پایه در رده‌های سنی مختلف از روز چهارشنبه ساعت ۱۴ و سی دقیقه در ورزشگاه شهدای نفتون مسجدسلیمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر استان آغاز خواهد شد.
شجاعی با بیان این که تیم نفت در تمام رده‌های سنی تیمداری خواهد کرد گفت: هدف از تشکیل تیم های پایه سرمایه گذاری بر روی نیروهای مستعد خصوصا بازیکنان بومی برای پشتوانه سازی تیم بزرگسالان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت می باشد. وی ادامه داد با یک برنامه مدون حمایت از تیم های فوتبال پایه باشگاه با هدف خودکفایی در به خدمت گرفتن بازیکنان بومی و مستعد ادامه خواهد داشت که امیدوارم با فراهم کردن زمینه های لازم برای فعالیت ، شاهد بهبود شرایط این تیم ها باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.