• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

مادر شهید حاطمی کاهکش به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 51021
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
مادر شهید حاطمی کاهکش به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: پس از سال‌ها فراق مادر شهید محمد حاطمی کاهکش دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد حاجیه خانم فرنگیس بلدجی ییلاقی پس از سال‌ها انتظار و تحمل دوری از فرزند، به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش […]

رویش زاگرس: پس از سال‌ها فراق مادر شهید محمد حاطمی کاهکش دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد حاجیه خانم فرنگیس بلدجی ییلاقی پس از سال‌ها انتظار و تحمل دوری از فرزند، به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پیکر مادر این شهید والامقام  فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطعه والدین شهدا چهاربیشه  به خاک سپرده خواهد شد. لازم به ذکر است شهید محمد حاطمی کاهکش فرزند سلطانحسین متولد سال ۱۳۴۲ در تاریخ ۲۱ اسفند سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت مادر شهید حاطمی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است.

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید محمد حاطمی کاهکش

سلامٌ علیکم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه  حاجیه خانم « فرنگیس بلدجی ییلاقی » را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌ی جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهید معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌ی اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=51021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. روحش شاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.