• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

معاون وزیر نفت:
با فرمان رئیس جمهور پتروشیمی مسجدسلیمان این هفته به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 49605
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>معاون وزیر نفت:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>با فرمان رئیس جمهور پتروشیمی مسجدسلیمان این هفته به بهره برداری می رسد</span>

رویش زاگرس: معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افتتاح رسمی سه طرح پتروشیمی با فرمان رئیس جمهوری در پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس؛ بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان این که توسعه هوشمندانه صنعت پتروشیمی با جدیت […]

رویش زاگرس: معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افتتاح رسمی سه طرح پتروشیمی با فرمان رئیس جمهوری در پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس؛ بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان این که توسعه هوشمندانه صنعت پتروشیمی با جدیت در شرکت ملی صنایع پتروشیمی دنبال و پیگیری می شود، گفت: یکی از افتخارات صنعت پتروشیمی برنامه ریزی دقیق نقشه توسعه و اجرا براساس برنامه ریزی است.

وی افزود: در ابتدای سال ۹۹ بهره برداری از ۱۷ طرح پتروشیمی برنامه ریزی و اعلام شد که تا به امروز ۱۴ طرح به طور رسمی با فرمان ریاست جمهوری به بهره برداری رسید و برنامه افتتاح ۳ طرح باقی مانده که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر همراه شد، در هفته جاری به طور رسمی انجام می شود.

بهزاد محمدی خاطر نشان کرد: طرح متانول سبلان با ظرفیت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن در سال، طرح اوره و آمونیاک مسجدسلیمان با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن در سال و طرح اکسیر حلال عسلویه با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال تولید پنتان و هگزان که برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی اجرا شده است، این هفته به طور رسمی افتتاح می شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.