• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

پدر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از شهدای جاویدالاثر شهرستان هفتکل به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 49379
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
پدر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از شهدای جاویدالاثر شهرستان هفتکل به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: پدر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از شهدای جاویدالاثر دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، پدر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از شهدای جاویدالاثر دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل پس از ۳۸ سال چشم انتظاری چشم […]

رویش زاگرس: پدر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از شهدای جاویدالاثر دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، پدر شهید ابراهیم بایمانی نژاد از شهدای جاویدالاثر دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل پس از ۳۸ سال چشم انتظاری چشم از جهان فرو بست و در بهشت میهمان فرزند شهیدش شد.

زنده یاد مرتضی بایمانی نژاد پدر شهید ابراهیم بایمانی نژاد که از اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در انتظار بازگشت پیکر مطهر فرزند شهیدش بود ساعاتی قبل دعوت حق را لبیک گفت و با چشم انتظاری دار فانی را وداع گفت.

آئین تشییع پیکر پاک زنده یاد مرتضی بایمانی نژاد پدر شهید ابراهیم بایمانی نژاد با رعایت پروتکل های بهداشتی در گلزار شهدای هفتگل برگزار می شود. شهید ابراهیم بایمانی نژاد فرزند مرتضی است که در تاریخ ۲۶ شهریور ماه سال ۱۳۴۵ در استان خوزستان دیده به جهان گشود و در تاریخ سوم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در هورالهویزه به فیض شهادت نائل آمد. پیکر پاک شهید ابراهیم بایمانی نژاد پس از شهادت در خاک جبهه ماند و با گذشت چندین دهه از آن زمان هنوز پیکر پاکش به وطن بازنگشته است که برای گرامیداشت یاد و خاطره اش یادبودی در گلزار شهدای هفتگل بنا شده است. شهید ابراهیم بایمانی نژاد در سن ۱۷ سالگی در نبرد با دشمن شهید شد و در هنگام شهادت مجرد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.