• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
0

مسجدسلیمان قرمز شد/ حدود ۳۶ نفر بستری که ۷ نفر از آنان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند

  • کد خبر : 49045
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
مسجدسلیمان قرمز شد/ حدود ۳۶ نفر بستری که ۷ نفر از آنان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند

رویش زاگرس: سخنگوی ستاد ملی کرونا فهرست شهرهای قرمز کشور را اعلام کرد که بر این اساس شهرستان مسجدسلیمان به همراه ۱۲ شهر دیگر نیز جز این لیست قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر اساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت شهرهای اهواز، آبادان، امیدیه، اندیمشک، ایذه، ماهشهر، بهبهان، دزفول، رامهرمز، […]

رویش زاگرس: سخنگوی ستاد ملی کرونا فهرست شهرهای قرمز کشور را اعلام کرد که بر این اساس شهرستان مسجدسلیمان به همراه ۱۲ شهر دیگر نیز جز این لیست قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر اساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت شهرهای اهواز، آبادان، امیدیه، اندیمشک، ایذه، ماهشهر، بهبهان، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، و مسجدسلیمان به عنوان شهرهای قرمز و محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی ها حداقل تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ در این شهرها برقرار خواهد بود.
از جمله این که مسافرت به مبدا یا مقصد نارنجی و قرمز با خودروی شخصی ممنوع است وسفر از مناطق قرمز به مقصد سایر شهرها با اتوبوس، قطار و هواپیما فقط با ارایه نتیجه منفی تست کرونا مجاز است.
لازم به ذکر است در حال حاضر حدود ۳۶ نفر در مسجدسلیمان به علت کرونا در بیمارستان بستری که بر اساس شنیده ها ۷ نفر از انان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. ضمن آن که تعداد بسیاری نیز در قرنطینه خانگی به سر می برند.
علیرغم تمام هشدارها به شهروندان مبنی بر عدم برگزاری هر گونه مراسمی که منجر به تجمع افراد می شود، متاسفانه در شهرستان مسجدسلیمان به علت حضور مردم در مراسم های عروسی و عزا، عدم رعایت فاصله گزاری اجتماعی و استفاده از ماسک تعداد قابل توجهی از مردم به بیماری کرونا مبتلا شده و این موارد نشان می دهد برگزاری هرگونه مراسم و عدم رعایت پروتکل ها نقش زیادی در گسترش این بیماری در این شهرستان داشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.