• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
0

جلسه نهایی مسئولان باشگاه نفت با بهروز مکوندی ساعت ۱۳ امروز برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 48671
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
جلسه نهایی مسئولان باشگاه نفت با بهروز مکوندی ساعت ۱۳ امروز برگزار خواهد شد

رویش زاگرس: بهروز مکوندی امروز با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان جلسه‌ای برگزار تا در صورت توافق نهایی قرارداد خود را امضاء کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان که پس از جدایی مجتبی حسینی به دنبال انتخاب سرمربی جدید بودند، پس از بررسی چند گزینه با بهروز مکوندی، مربی فصل گذشته […]

رویش زاگرس: بهروز مکوندی امروز با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان جلسه‌ای برگزار تا در صورت توافق نهایی قرارداد خود را امضاء کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان که پس از جدایی مجتبی حسینی به دنبال انتخاب سرمربی جدید بودند، پس از بررسی چند گزینه با بهروز مکوندی، مربی فصل گذشته پیکان تهران به توافق اولیه رسیدند.

البته هنوز قرارداد رسمی منعقد نشده و قرار است مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان و بهروز مکوندی ساعت ۱۳ امروز در نشستی دیگر، مذاکرات نهایی را انجام دهند و در صورتی که در این نشست اتفاق خاصی رخ ندهد و توافق نهایی میان طرفین حاصل شود، مکوندی در نیم فصل دوم لیگ بیستم هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. مسئولان باشگاه قصد دارند با مکوندی تا پایان لیگ بیستم قرارداد ببندند تا در صورت رضایت از عملکرد این مربی بومی، قرارداد او را برای فصل آینده تمدید کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.