• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

طی مسافت شوشتر تا مجتمع پتروشیمی توسط پسر تمام نشدنی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 48048
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
طی مسافت شوشتر تا مجتمع پتروشیمی توسط پسر تمام نشدنی مسجدسلیمان

رویش زاگرس: رکوردار ملی در ورزش همگانی صبح امروز مسافت ۶۰ کیلومتری شوشتر تا پتروشیمی مسجدسلیمان را به صورت دو( جاگینگ) طی کرد. عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: این برنامه با هماهنگی رئیس اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی این شهرستان برگزار شد. این رکوردار مسجدسلیمانی در بخش […]

رویش زاگرس: رکوردار ملی در ورزش همگانی صبح امروز مسافت ۶۰ کیلومتری شوشتر تا پتروشیمی مسجدسلیمان را به صورت دو( جاگینگ) طی کرد. عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: این برنامه با هماهنگی رئیس اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی این شهرستان برگزار شد. این رکوردار مسجدسلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این برنامه را تقدیم می کنم به پهلوان علی اکبر احمدپور، زنده یادان مصطفی خراجی و ایرج مکری از اسطوره های ورزش مسجدسلیمان. حسین عالی محمدی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از دکتر یوسف داودی مدیرعانل مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: تشکر ویژه ای دارم از دکتر داودی که در تمامی مراحل بنده را حمایت کرده اند.
لازم به ذکر است حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی همچنین فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری از شهرستان چالوس تا مسجدسلیمان را با پای پیاده با هدف صلح و دوستی و مبارزه با مواد مخدر طی کرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.