• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
4

مشروح گزارش سفر یکروزه مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان به مسجدسلیمان+ تصاویر

  • کد خبر : 48001
  • ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

سفر یکروزه مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان به مسجدسلیمان و بازدید از مراکز فرهنگی این شهرستان/مسجدسلیمان برای استان بسیار حائز اهمیت است/افتتاح نمایشگاه دست آوردهای سنتی بانوان و مشاغل خانگی توسط مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان رویش زاگرس: مدیر کل تبلیغات اسلامی طی سفر یک روزه ازمراکز فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان بازدید و با فعالان فرهنگی […]

سفر یکروزه مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان به مسجدسلیمان و بازدید از مراکز فرهنگی این شهرستان/مسجدسلیمان برای استان بسیار حائز اهمیت است/افتتاح نمایشگاه دست آوردهای سنتی بانوان و مشاغل خانگی توسط مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

رویش زاگرس: مدیر کل تبلیغات اسلامی طی سفر یک روزه ازمراکز فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان بازدید و با فعالان فرهنگی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرسحجت الاسلام‌ نبی زاده در بدو ورود با حضور در تپه شهدای گمنام به مقام‌شامخ شهدای گمنام و اسطوره ی ملی شهید سیزده ساله بهنام محمدی ادای احترام و قرائت فاتحه کرد. وی سپس با فرماندار شهرستان دکتر محمد پاکدل دیدار وگفتگو کرد.در این دیدار دکتر پاکدل ضمن تجلیل از فعالیت های مردمی اداره تبلیغات اسلامی و حضور موثر این اداره در برنامه های فرهنگی تقدیر و بر حمایت مجموعه فرمانداری از این مجموعه تاکیدکرد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی نیز در بیاناتی ازنقش مهم فرمانداری در حمایت از فعالیت های فرهنگی سخن گفت و تصریح کرد این حمایت ها همواره در به ثمر نشستن فعالیت مهم است و بنای ما در بازدید از شهرستانها گفتگو با نمایندگان عالی دولت و دیدار با فرمانداران است.

در ادامه این برنامه مدیر کل تبلیغات اسلامی با حضور در اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از بخش ها و مراکز مختلف این اداره بازدید و با مجمموعه های مردمی دیدار و گفتگو کرد. مدیر کل تبلیغات اسلامی در اولین نشست با حضور در نشست هسته ی جمعیت بانوان فرهیخته و گفتگو با مسئولین این جمعیت مردمی به حمایت همه جانبه از فعالیت های جمعیت بانوان تاکید کرد.
دکتر نبی زاده با اشاره به اهمیت نهاد مهم خانواده و نقش حیاتی بانوان در مدیریت این‌کانون بسیار پر اهمیت ، بر برنامه ریزی ،کادر سازی و تغذیه فکری هسته اصلی انجمن بانوان فرهیخته تاکید کرد. مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به ۵برنامه مهم ومحوری اداره کل تبلیغات اسلامی در حوزه ی ،مساجد ،امامان جماعات ،هیئات،بانوان و طرح نورالثقلین تصریح کرد یک پایه اصلی و مهم مربوط به ساماندهی امورات فرهنگی بانوان است که برای ما اهمیت بسزایی دارد. در ادامه این نشست بانوان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و همچنین انتظارات خود در فعالیت های تبلیغی و فرهنگی پرداختند.
حجت الاسلام نبی زاده از فعالیت انجام شده توسط بانوان تجلیل و از کتابخانه تخصصی مقر کتاب بازدید کردند و با ارایه راهکار تشکیل کانون فرهنگی تبلیغی خواستار توسعه و استمرار مجدانه فعالیت های بانوان شد. در ادامه برنامه ها مدیر کل تبلیغات اسلامی با جمعی از معتمدین،مسئولین هیئات مذهبی، تنی چند از مدیران و دانش آموزان مدارس، مسئولین گروه های جهادی وانجمن اسلامی بازاریان و شبکه مردمی تبلیغ دیدار و گفتگو کردند. در این نشست دکتر نبی زاده با اشاره به سیاست های کلی سازمان تبلیغات اسلامی مردمی سازی تبلیغ را ازضروری ترین رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی بر شمرد و افزود؛شهرستان مسجدسلیمان، در بین شهرهای استان خوزستان برای اداره کل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که طبعا حمایت های همه جانبه اداره کل را نیز در پی داشته است.گفتنی است در شروع این برنامه حجت الاسلام قندعلی مدیر تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان گزارش مختصری از فعالیت ها ارائه و حضار به ارائه نظرات ،انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام  نبی زاده با حضور در دفتر امام‌جمعه شهرستان با حجت الاسلام سید احمدی دیدار و گفتگو کرد. در این نشست مدیر کل تبلیغات اسلامی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام سید احمدی به امامت جمعه ،سازمان تبلیغات اسلامی را بازوی مهم امام جمعه بر شمرد و بر حمایت همه جانبه از فعالیت ها تاکید کرد.
حجت الاسلام سید احمدی نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی،سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی مهم و تاثیر گذار درجبهه فرهنگی و تبلیغی برشمرد که همواره در برنامه ها نقش فعالانه ای را ایفا میکند و خاطر نشان کرد در برنامه ها همواره از بکار گیری تمام ظرفیت های سازمان بهره گیری خواهیم‌کرد.

در ادامه برنامه ها حجت الاسلام نبی زاده با حضور در جمع ائمه جماعات مساجد طرح تحول اجتماعی و طرح امام محله ،از زحمات این شبکه تبلیغی تجلیل و خواستار تشکیل قرارگاه تبلیغی شد و در ادامه ائمه جماعات در حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی به بحث و تبادل نظر بر اساس زیست بوم فرهنگی شهرستان پرداختند.
همچنین در ادامه این برنامه ها حجت الاسلام نبی زاده با حضور در دبیرستان دخترانه صدرا نمایشگاه دستاورد های سنتی و محصولات خانگی گروه جهادی حضرت رقیه سلام الله علیها را افتتاح کردند و افزودند ؛این کار زیبا یک تجربه بسیار خوب است که میتواند در سطح استات عملیاتی شود.

آخرین برنامه حضور مدیر کل در مسجدسلیمان بازدید از ۳ دبیرستان معارف اسلامی صدرا و دیدار با مدیران این مدارس بود و از زحمات پرسنل اداره تبلیغات اسلامی و مدیران و کادر مدارس تجلیل کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.