• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
5

مراسم تجلیل از طلبه بسیجی و حافظ کل قرآن کریم برگزار شد+ تصویر

  • کد خبر : 47462
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

رویش زاگرس: مراسم تجلیل از طلبه بسیجی اسماعیل ابوالپور، حافظ کل قرآن کریم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به همت امام جماعت، پایگاه مقاومت موحدین، هیئت محبین‌حضرت ولی عصر عج، هیئت امناء مسجد جامع چشمه علی از حافط کل قران کریم تقدیر به عمل آمد. حجت الاسلام رحیم قاسمی امام جماعت مسجد […]

رویش زاگرس: مراسم تجلیل از طلبه بسیجی اسماعیل ابوالپور، حافظ کل قرآن کریم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به همت امام جماعت، پایگاه مقاومت موحدین، هیئت محبین‌حضرت ولی عصر عج، هیئت امناء مسجد جامع چشمه علی از حافط کل قران کریم تقدیر به عمل آمد.
حجت الاسلام رحیم قاسمی امام جماعت مسجد جامع بازارچشمه علی در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج توانسته در عرصه های متعدد خود را به عنوان یک رکن مهم به همه معرفی کند که از نمونه های مهم و تاثیر گذار آن می توان به حضور جهادی بسیجیان در کمک های مومنانه همچنین در بحران هایی مثل سیلاب، زلزله و اخیرا در مبارزه با کرونا اشاره کرد. وی ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج تنها تا آن روز پیروز است که در یک دست بسیجی«قرآن» و در دست دیگرش«سلاح» باشد. وی ضمن تقدیر از مجموعه مسجد جامع چشمه علی، هیئت امناء محترم، حوزه یکم شهری شهید دستغیب و پایگاه مقاومت موحدین که در هفته بسیج از طلبه بسیجی اسماعیل ابولپور که مفتخر به حفظ کل قرآن کریم شدن تجلیل کردند ابراز امیدواری کرد همه انسان ها بتوانند با استعانت از قرآن کریم جهت خدمت به خلق خدا قدم بردارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. هزار آفرین بر آقای باقی پور که همیشه چراغ این مسجد پرقدمت را روشن نگه می دارد. و درود بر شما که اخبار فرهنگی شهرستان را پوشش می دهید و با نشر کار خیر سبب ترویج و تقویت آن می شوید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.