• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان: نام نهادن یک هفته به عنوان پژوهش کافی نیست

  • کد خبر : 4703
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۶:۲۶

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان گفت: تنها نام نهادن یک هفته به عنوان پژوهش کافی نیست بلکه با اجرای برنامه‌های مشخص از سوی دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و معرفی درست پژوهش و جایگاه آن در جامعه لازم است باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احمد نیامد‌پور اظهار کرد: هفته پژوهش فرصتی است تا علاقمندان […]

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان گفت: تنها نام نهادن یک هفته به عنوان پژوهش کافی نیست بلکه با اجرای برنامه‌های مشخص از سوی دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و معرفی درست پژوهش و جایگاه آن در جامعه لازم است

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- احمد نیامد‌پور اظهار کرد: هفته پژوهش فرصتی است تا علاقمندان به پژوهش و تحقیق با موسساتی که ماهیت کارشان پژوهشی است آشنا شده و در عین حال با آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی آشنا شوند.

وی با بیان این که گسترش فرهنگ پژوهش و تحقیق در هر جامعه‌ای می‌تواند نجات دهنده آینده آنجامعه باشد عنوان کرد: در این مسیر ارج نهادن به مقام پژوهشگران به عنوان نجات دهندگان یک جامعه از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان با اشاره به اینکه 25 آذر ماه هر سال در ایران به عنوان «روز پژوهش» نامگذاری شده است خاطر نشان کرد: انتخاب هفته‌ای به نام پژوهش، با هدف آشنایی هر چه بیشتر افراد با امر پژوهش است و به مناسبت هفته پژوهش برنامه‌هایی در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان برگزار شد.

وی به برگزاری 20 سخنرانی علمی اشاره کرد و گفت: چهار نفر از سخنرانان از درجه‌های پروفسوری و دانشیاری خارج از دانشگاه آزاد مسجدسلیمان بودند. نیامد‌پور از برگزاری مسابقه پرشور نجات تخم مرغ برای نخستین‌بار در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان خبر داد و گفت: این مسابقه لذت علم همراه با عمل را در قالب رقابت بین دانشجویان به وجود آورده و موجب خلاقیت و نو آوری در آنان شد.

وی با اشاره به این که همچنین مسابقه سازه‌های ماکارونی در هفته پژوهش در این دانشگاه برگزار شد اضافه کرد: در کنار این موارد، یک نمایشگاه کتاب نیز برگزار شد و کتاب‌هایی برای فروش و معرفی در معرض دید دانشجویان قرار گرفت. معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان افزود:دانشجویان رشته مهندسی نفت، تجهیزات و موادی را که در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می‌دهند در غرفه‌ای به نمایش گذاشتند.

وی در رابطه با تقدیر از پژوهشگران بر‌تر اذعان کرد: از دو پژوهشگر بر‌تر دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در علوم پایه و علوم پزشکی تقدیر و تجلیل شد. نیامد‌پور در پایان اظهار کرد:تنها نام نهادن یک هفته به عنوان پژوهش کافی نیست بلکه با اجرای برنامه‌های مشخص از سوی دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و معرفی درست پژوهش و جایگاه آن در جامعه لازم است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.