• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسليمان – تراكتورسازي تبريز در ورزشگاه الغدير اهواز

  • کد خبر : 4690
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

ديدار تيم هاي نفت مسجدسليمان- تراكتورسازي تبريز در ورزشگاه الغدير اهواز برگزار مي شود به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران اعلام كرد ديدار تيم هاي فوتبال نفت مسجدسليمان و تراكتور سازي تبريز از مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي ساعت 15 روز يكشنبه 8 دي ماه 92 در […]

ديدار تيم هاي نفت مسجدسليمان- تراكتورسازي تبريز در ورزشگاه الغدير اهواز برگزار مي شود

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران اعلام كرد ديدار تيم هاي فوتبال نفت مسجدسليمان و تراكتور سازي تبريز از مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي ساعت 15 روز يكشنبه 8 دي ماه 92 در ورزشگاه الغدير اهواز بر گزار مي شود. لازم به ذكر است پس از بركناري داريوش يزدي، بهروز مكوندي از فوتباليست هاي سرشناس مسجدسليماني هدايت تيم فوتبال نفت را بر عهده گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. جای بسیار تاسف است که جوانان مسجدسلیمان از تشویق تیمشان به علت این تصمیم گیری ناصواب محروم شدند و متاسفانه اراده ای نبود و اگربود چنان ضعیف که تاثبری نداشت که ازاین تصمیم بموقع جلوگیری به عمل می آور. نماینده محترم شهر چرا اقدامی برای جلوگیری از این تصمیم که دل هزاران هوادار نفت را رنجیده کرد انجام نداد خدایی اگردکتررضایی بود حتم دارم نمی گذاشت این بازی مهم به اهوازمنتقل شود….

  2. با سلام.برای مسوولین نالایق شهر متاسفم که فقط به فکر سیاسی بازی و تبلیغ برای خود هستند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست خواست مردم است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.