• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

تخریب کانال فاضلاب و فرونشست آسفالت خیابان شهید هنری نمره ۱ مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 46749
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
تخریب کانال فاضلاب و فرونشست آسفالت خیابان شهید هنری نمره ۱ مسجدسلیمان + تصاویر

رویش زاگرس: فرونشست خیابان شهید هنری نمره ۱ مسجدسلیمان توسط ماشین های حمل نخاله ستاد بازسازی با عث اعتراض اهالی این منطقه گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس،عده ای از اهالی خیایان شهید هنری نمره۱ شهرستان مسجدسلیمان با ارسال نامه ای اعتراض خود را به فرونشست این خیابان اعلام و از فرماندار و دادستان […]

رویش زاگرس: فرونشست خیابان شهید هنری نمره ۱ مسجدسلیمان توسط ماشین های حمل نخاله ستاد بازسازی با عث اعتراض اهالی این منطقه گردید.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس،عده ای از اهالی خیایان شهید هنری نمره۱ شهرستان مسجدسلیمان با ارسال نامه ای اعتراض خود را به فرونشست این خیابان اعلام و از فرماندار و دادستان مسجدسلیمان خواستند تا حادثه ای پیش نیامده است نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند.

یکی از اهالی منطقه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:ظرفیت ماشین های حمل نخاله ستاد بازسازی بسیار بالا و به هیچ وجه مناسب این کوچه و خیایبان نیستند. وی ادامه داد: کانال فاضلاب از زیر این کوچه رد می شود و با این وضعیت بزودی شاهد ریزش آن خواهیم بود.

در بخشی از این نامه آمده است:اینجانبان امضاء کنندگان ذیل ساکنان نمره۱ جنب کارواش صفری کوچه شهید هنری اعتراض خود را نسبت به رفت و آمد کامیون های سنگین ستاد بازسازی که باعث تخریب کانال فاضلاب و فرونشست آسفالت کوچه ی ما شده است اعلام می کنیم. در صورت هر گونه مشکل عواقب آن متوجه این ستاد خواهد بود…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.