• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

حبیب فر عباسی در گفتگو با رویش زاگرس:
تصادف نکرده ام/ شایعه پراکنان با هر قصد و نیتی باعث آشفتگی هوادران، خانواده و بستگان من گردیده اند

  • کد خبر : 46174
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>حبیب فر عباسی در گفتگو با رویش زاگرس:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تصادف نکرده ام/ شایعه پراکنان با هر قصد و نیتی باعث آشفتگی هوادران، خانواده و بستگان من گردیده اند</span>

 رویش زاگرس: حبیب فر عباسی با تکذیب شایعه تصادف خود گفت: از بامداد امروز تماس بسیاری مبنی بر این که بنده تصادف کرده و حال عمومی مناسبی ندارم در فضای مجازی پیچیده است که بدین وسیله تکذیب می نمایم. فر عباسی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: در حال حاضر در فرودگاه اهواز […]

 رویش زاگرس: حبیب فر عباسی با تکذیب شایعه تصادف خود گفت: از بامداد امروز تماس بسیاری مبنی بر این که بنده تصادف کرده و حال عمومی مناسبی ندارم در فضای مجازی پیچیده است که بدین وسیله تکذیب می نمایم.

فر عباسی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: در حال حاضر در فرودگاه اهواز برای پرواز به سمت تهران هستم. متاسفانه عده ای به دلایل نامعلوم از اوایل بامداد در حالی که در خانه در حال استراحت بودم شایعه تصادف من را در فضای مجازی منتشر کردند و همین مسئله باعث آشفتگی هواداران، خانواده و بستگان من گردید و از صبح امروز سیل تماس های دوستان و خانواده به سمت من سرازیر که بدین وسیله ضمن تکذیب این مسئله از همشهریان عزیزم خواهشمندم که به چنین شایعاتی توجه نکنند.

دروازه بان تیم امید ایران گفت: از شایعه پراکنان با هر قصد و نیتی می خواهم با انتشار چنین مطالبی بیش از این باعث آزار من و خانواده ام نگردند. لازم به ذکر است حبیب فرعباسی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۷۶ مسجدسلیمان با ۲۳ سال سن و دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید جمهوری اسلامی ایران  است که مورد توجه تیم های مطرح تهرانی نیز قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.