• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد:
نشست صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از اهالی رسانه

  • کد خبر : 46075
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>نشست صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از اهالی رسانه</span>

رویش زاگرس: به مناسبت روز خبرنگار نشست صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از اهالی رسانه  شهرستان و با رعایت پروتکول های بهداشتی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، روز […]

رویش زاگرس: به مناسبت روز خبرنگار نشست صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از اهالی رسانه  شهرستان و با رعایت پروتکول های بهداشتی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر به ویژه خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان تبریک گفت. وی همچنین از تعامل سازنده اهالی رسانه مسجدسلیمان با نیروی انتظامی تقدیر و خبرنگاران را همکاران  نیروی انتظامی خواند و ادامه داد: رسانه ها در کنار انتقادات و بیان مشکلات باید در جهت ایجاد جوی آرام تلاش کنند چرا که سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات باعث ایجاد معضلات بسیاری در جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: نقل و انتقال اخبار و وقایع صحیح از نمونه فعالیت‌های صاحبان قلم و اندیشه است. ایشان همچنین بر لزوم ارتباط مستمر خبرنگاران و انتقال و انتشار اخبار در قالب قوانین و مقررات ناجا تاکید نمودند و اظهار امیدواری کردند این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم خبرنگاران شهرستان نیز از سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان همچنین سرکار خانم حاجتپور روابط عمومی نیروی انتظامی به دلیل تعامل و پاسخگویی به اصحاب رسانه تقدیر نمودند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.