• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

بازدید دادستان مسجدسلیمان از مناطق آتش سوزی اخیر در مراتع شهرستان

  • کد خبر : 45574
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
بازدید دادستان مسجدسلیمان از مناطق آتش سوزی اخیر در مراتع شهرستان

رویش زاگرس: دادستان مسجدسلیمان به همراه رئیس و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مسجدسلیمان از مناطق آتش سوزی اخیر در مراتع شهرستان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این بازدید از بخش های تخریب شده منطقه جنگل کاری چال استران و مناطق آتش سوزی هفته های گذشته در منطقه بی بی بتولی […]

رویش زاگرس: دادستان مسجدسلیمان به همراه رئیس و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مسجدسلیمان از مناطق آتش سوزی اخیر در مراتع شهرستان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این بازدید از بخش های تخریب شده منطقه جنگل کاری چال استران و مناطق آتش سوزی هفته های گذشته در منطقه بی بی بتولی و آبهار بازدید به عمل آمد.
علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل اداره منابع طبیعی شهرستان، لزوم توجه هر چه بیشتر به فرهنگ سازی در زمینه جلوگیری از آتش سوزی مراتع را خاطر نشان ساخت و آمادگی دستگاه قضایی را برای برخورد قاطع با عوامل ایجاد آن اعلام داشت. ایرج حاتمی ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار داشتند: این اداره با ۳ گروه گشت ویژه در مناطق بحرانی شهرستان به صورت خودرویی و موتوری و با حضور چندین نفر از نیروهای گشت و مراقبت و همکاران اداره ضمن رصد و دیده بانی، به شناسایی و اطفاء هر گونه آتش سوزی در مراتع شهرستان می پردازند و طی هفته های گذشته نیز با حضور به موقع توانسته است چندین آتشسوزی را در کم ترین سطح مهار کنند.
وی افزود: تاکنون چندین نفر از افرادی که مظنون به آتش سوزی در مراتع بوده اند به دستگاه قضاء معرفی  و امید است همه اقشار جامعه با در نظر داشتن نقش مثبت مراتع در حفظ گونه های گیاهی شهرستان به آبادی و سرسبزی مسجدسلیمان همت مضاعف داشته باشند. در خاتمه از کلیه نهادها، ادارات، آتش نشانی های نفت و شهرداری و سمن ها که همکاری داشته اند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.