• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

پس از نمايندگان خوزستان 7 نماینده استان لرستان نيز استعفا دادند

  • کد خبر : 4530
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی از استعفای 7 نفر از نمایندگان استان لرستان در اعتراض به بودجه 93 خبر داد. ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌‌آباد در مجلس از استعفای 7 نفر از 9 نماینده استان لرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی علت استعفای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی از استعفای 7 نفر از نمایندگان استان لرستان در اعتراض به بودجه 93 خبر داد. ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌‌آباد در مجلس از استعفای 7 نفر از 9 نماینده استان لرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی علت استعفای این افراد را «اعتراض به بودجه تخصیص یافته به این استان برای سال آینده» عنوان و خاطرنشان کرد: این نمایندگان استعفای خود را تقدیم هیئت ‌رئیسه مجلس کرده‌اند.

نماینده مردم خرم‌آباد با انتقاد از اعتبارات اختصاص یافته در بودجه سال 93 به استان لرستان گفت:‌ با بررسی بودجه دریافتیم بحث محرومیت زدایی و توجه به استان‌های کمتر توسعه یافته، در آن لحاظ نشده است.

آقامحمدی با بیان این که در بودجه 93 اعتبارات لازم برای طرح‌های کلان استان لرستان در نظر گرفته نشده، افزود: اعتبارات کافی برای پروژه‌های عمرانی در بودجه سال آتی تخصیص نیافته که این مسأله باعث تعطیلی این پروژه‌ها خواهد شد.

وی لرستان را دارای رتبه نخست بیکاری در کشور معرفی کرد و متذکر شد: در چنین شرایطی ما دیگر حرفی برای گفتن به مردم نخواهیم داشت و چگونه می‌توانیم پاسخ مطالبات آنها را بدهیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به جلسه امروز مجمع استان لرستان با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌‌جمهور، اظهار داشت: در جلسه امروز وضعیت این استان را برای آقای نوبخت تشریح کردیم که او وعده داد طی جلساتی با حضور کارشناسان مباحث را بررسی کند.

آقامحمدی افزود: قرار است شنبه هفته آتی طی جلسه‌ای با آقای نوبخت و کارشناسان، بحث بودجه استان لرستان را مورد بررسی قرار دهیم. وي با ذکر این جمله که «استان لرستان در بودجه تحریم شده است» به سخنان خود پايان داد.

منبع/فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.