• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

بازداشت تریاک فروش در پوشش چوپان!

  • کد خبر : 4504
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان، فردی که اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سیاه چادر می کرد، شناسایی و دستگیر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سرهنگ ظفر فراشی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان، فردی که اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سیاه چادر می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سرهنگ ظفر فراشی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در صحرا و در یک چادر در یکی از بخش های این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی در تحقیقات خود دریافتند که فردی به شکلی کاملاً حرفه ای و ماهرانه خود را به صورت چوپان در آورده و با برپا کردن چادر در مناطق دوردست اقدام به بسته بندی مواد مخدر تریاک کرده و توزیع می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد چادر متهم شده و وی را درحین بسته بندی مواد مخدر و جاسازی دستگیر کردند.

سرهنگ فراشی با اشاره به این که متهم با پوشش چوپان و گله دار بودن در بین جوانان آن منطقه مواد مخدر توزیع می کرد، افزود: در بازرسی از منزل این فرد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. عبارت چوپان تریاک فروش درست نیست
    باید می گفتید تریاک فروش چوپان نما یا همچین چیزی.
    اینطوری به چوپانها توهین شد/

  2. سلام دوست عزيز.حق با شماست.اصلاح شد، سپاسگزار از تذكرتان.

  3. ممنون از زحمت كشان نيروي انتظامي و جناب سرهنگ فراشي.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.