• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

تقدیر سرپرست و معاونین اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان از مسئولین بهداشت و کادر درمانی شهرستان

  • کد خبر : 44506
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از زحمات کادر پزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان، علی عیدی وندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از زحمات کادر پزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان، علی عیدی وندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و الهام رجایی کارشناس بهداشت مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان با دکتر سرمست رییس شبکه بهداشت و درمان و دکتر شمی پور رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان دیدار و از زحمات مدافعان سلامت جامعه تقدیر به عمل آوردند.

در این دیدار رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان ضمن تبریک انتصاب بهزاد شیانخواه به سمت سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان خدمت به مردم در شرایط سخت را وظیفه ذاتی کادر بهداشت و درمان دانست و بیان داشت : طبق سوگندی که یاد کرده ایم با تمام توان به مردم خدمت خواهیم کرد تا ان شا الله با همت مضاعف و توانی که خداوند می دهد بتوانیم تا ریشه کن کردن این ویروس به خدمت بپردازیم. وی در بخش دیگری ا سخنان خود اظهار کرد: آموزش و پرورش در مبارزه با شیوع کرونا می تواند کمک موثری به کادر بهداشت و درمان داشته باشد به نوعی که معلمان در آموزش های انلاین مسایل بهداشتی را نیز آموزش دهند… بهزاد شیانخواه سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز مجاهدات کادر درمان کشور در برابر بیماری کرونا را با مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس مقایسه و از زحمات مدافعان سلامت سپاسگزاری نمود. وی در این دیدار از حمایت آموزش و پرورش از فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد.

دکتر شایسته شمی پور معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز گفت: بخش بهداشت و آموزش و پرورش همیشه در یک خط هستند. شمی پور ادامه داد: معلمان در کلاس های آنلاین از دانش آموزان بخواهند که توصیه های بهداشتی را رعایت و در این مدت در خانه بمانند. علی عیدی وندی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز با قدر دانی از زحمات کادر بهداشت و درمان کشور و همین طور شهرستان مسجدسلیمان بیان داشت: کادر درمان با شجاعت تمام در برابر این بیماری می ایستند و همه ما قدردان این ایستادگی و شهامت هستیم. وی در ادامه ابراز امیدواری نمود ان شاالله با رعایت فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش این بیماری باشیم. درپایان، به رسم سپاسگزاری و یادبود، تقدیر نامه و شاخه های گل از طرف آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان به کادر بهداشت و درمان شهرستان اهدا گردید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.