• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

با حضور امام جمعه و فرماندار مسجدسلیمان:
جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه برگزار شد

  • کد خبر : 44431
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

امام جمعه مسجدسلیمان: خیرین و سرمایه داران در تسکیل قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه حضور پررنگ تری داشته باشند فرماندار مسجدسلیمان: با تمام توان با محوریت قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کنار مردم خواهیم ماند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، دکتر محمد پاکدل فرماندار و جمعی […]

امام جمعه مسجدسلیمان: خیرین و سرمایه داران در تسکیل قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه حضور پررنگ تری داشته باشند

فرماندار مسجدسلیمان: با تمام توان با محوریت قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کنار مردم خواهیم ماند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، دکتر محمد پاکدل فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی در ادامه این جلسه حجت الاسلام امینی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در کنترل بیماری کرونا در شهرستان،اظهار کرد: از ابتدا شیوع بیماری کرونا در شهرستان مسجدسلیمان با تدابیر لازم بحث کنترل این بیماری بخوبی مدیریت شد اما مهم ترین بحث، مشکل فرهنگ عمومی است که باید در این رابطه فرهنگ سازی شود.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه قرآن مهم ترین برکت ماه مبارک رمضان را تاثیرات معنوی این ماه در محیط خانواده و فرزندان دانست و گفت: نیاز است تا بیشتر در مسیر دین و الگوگیری از سبک زندگی اسلامی حرکت کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: کرونا باعث شد تا جهانیان بیشتر متوجه اهمیت دعا، و توسل به امام زادگان و پیامبران شوند، در مبارزه با این بیماری همه ملت ایران پای کار آمدند و با یک همدلی خوب، آرامش نسبی را در سطح جامعه ایجاد کردند.
امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه این جلسه عنوان کرد: قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه یک فرصت بسیار خوب است و مقرر گردید تا در فرصت دوماهه با حضور نهادهای دولتی و مردمی با محوریت سپاه ناحیه مسجدسلیمان این قرارگاه تشکیل شود و از خیرین و سرمایه داران مسجدسلیمانی خواست در این موضوع حضور پررنگ تری داشته باشند تا بتوانیم اقدامات خوبی را در شهرستان به نفع مردم ثبت کنیم.
دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان نیز در سخنانی از حضور روحانیون شهرستان در بحث غسل و دفن متوفیان مبتلا به کرونا تشکر کرد. وی ادامه داد: در این ایام بخوبی روحانیون پا به پای کادر درمانی در صحنه حاضر شدند و در این زمینه نقش پررنگی را ایفا کرده اند. وی ادامه داد:خوشبختانه توانستیم با تدابیر خوب شورای تامین، بخوبی بیماری کرونا را در شهرستان کنترل نمائیم که در این میان حضور بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و هوانیروز در بحث کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان غیرقابل انکار بود زیرا معتقدیم شرایط خوب فعلی نتیجه همدلی میان مردم و مسئولین است.
رئیس شورای تامین در خصوص تشکیل این قرارگاه ضمن ابراز خرسندی از کمک مردم و موسسات مردم نهاد در بحث تولید ماسک و اقلام بهداشتی، گفت: حقیقتا در این مدت مردم بخوبی پای کار آمدند و هرکس به اندازه توان خود در این زمینه ایفا نقش کرده است، انشاءالله با تمام توان با محوریت قرارگاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کنار مردم خواهیم ماند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.