• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران از تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان و خوزستان

  • کد خبر : 44388
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

با رعایت نکات بهداشتی، ماندن در خانه و بسته ماندن مغازه های مورد مصوب هر چه سریع تر شاهد وضعیت مناسب تری در مسجدسلیمان باشیم. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مجموع مبتلایان کووید۱۹ در خوزستان به ۹۶۵ نفر رسید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز […]

با رعایت نکات بهداشتی، ماندن در خانه و بسته ماندن مغازه های مورد مصوب هر چه سریع تر شاهد وضعیت مناسب تری در مسجدسلیمان باشیم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مجموع مبتلایان کووید۱۹ در خوزستان به ۹۶۵ نفر رسید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد. وی گفت: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در خوزستان به ۹۶۵ نفر رسید.موارد به تفکیک
اهواز: ۱۳ مورد، ایذه: ۴ مورد، اندیشمک،دزفول،خرمشهر هر کدام ۳ مورد
شهرستان های باوی،کارون و مسجدسلیمان هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه، آبادان، ماهشهر، حمیدیه و شوشتر هر کدام یک مورد ابتلا به کووید ۱۹ بوده است. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار کووید۱۹ که ۲ مورد در بیمارستان رازی و یک مورد در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بوده است جان خود را از دست دادند تا جان باختگان به ۱۱۶ نفر افزایش یابد. وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۶۷۹ بیمار با بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند. در حال حاضر ۱۷۰ بیمار مبتلا تحت مراقبت قرار دارند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای دو مورد در شهرستان مسجدسلیمان که یک پدر و فرزند دو ساله ایشان بوده است مثبت اعلام شد تا مجموع موارد مثبت کوئید ۱۹ در مسجدسلیمان و اندیکا به ۲۱ مورد برسد.  از این ۲۱ مورد تعدادی در قرنطینه خانگی و تعدادی نیز با بهبودی وضعیت شان از بیمارستان مرخص شدند‌. همچنین قرار است کودک ۲ ساله مسجدسلیمانی به بیمارستان ابوذر اهواز اعزام شود. دکتر علی سرمست مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نیز با تاکید مجدد از همشهریان مسجدسلیمانی خواست با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسای پزشکان و پرستاران و مشارکت و همراهی مردم شاهد سیر نزولی و شکست کرونا باشیم.
وی با هشدار مجدد به شهروندان مسجدسلیمانی از آنان خواست: با رعایت مراقبت‌های بهداشتی و جلوگیری از ترددهای غیر ضرور در سطح شهرستان و دیگر اماکن عمومی همچنین با ماندن در خانه و بسته ماندن مغازه های مورد مصوب هر چه سریع تر شاهد وضعیت مناسب تری در مسجدسلیمان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.