• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

محدودیت های سفر به مسجدسلیمان تشدید شد/ از صبح امروز خودروهایی با پلاک غیر از (ص۲۴) توقیف و اعمال قانون گردید + گزارش تصویری

  • کد خبر : 44269
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی از عوامل افزایش آمار و انتشار ویروس سفرهای نوروزی، تردد های غیر ضروری و شلوغی بازار است که به همین دلیل و  به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس تدابیر و محدودیت های ویژه ای برای تردد مسافران و خودرو های عبوری در سطح کشور از شب گذشته اندیشیده و به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی از عوامل افزایش آمار و انتشار ویروس سفرهای نوروزی، تردد های غیر ضروری و شلوغی بازار است که به همین دلیل و  به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس تدابیر و محدودیت های ویژه ای برای تردد مسافران و خودرو های عبوری در سطح کشور از شب گذشته اندیشیده و به مرحله اجرا در آمده است. فرماندار مسجدسلیمان می گوید: هیچ خودرویی غیر از پلاک (ص ۲۴) اجازه ورود به شهرستان را ندارد. تردد هر خودرویی با پلاک غیر از ص ۲۴ در شهرستان مسجدسلیمان ممنوع و در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنان یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد:بنا بر تصمیم شورای تأمین ورودی های شهر برعهده سپاه و نیروهای بسیج و درون شهری بر عهده نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی قرار داده شده است. وی گفت: از آنجا که تشخیص خودروهای بومی و غیر بومی مشکل است برای حفظ سلامتی مردم از شهروندان مسجدسلیمانی که خودروی آنان پلاک غیر از (ص۲۴) است  می خواهیم خودروی خود را از خانه خارج نکنند که در صورت مشاهده خودروی آنان توقیف و اعمال قانون خواهد شد.

لازم به ذکر است از صبح امروز دهها خودرو که پلاک غیر از (ص۲۴) داشتند توقیف و به پارکینک منتقل شدند. ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های نیروهای مسقر سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، هوانیروز، نیروهای هلال احمر و بهداشت و درمان که به شدت در حال کنترل مبادی ورودی و جلوگیری از تردد خودروها غیر بومی در سطح شهرستان هستند گزارش تصویری باشگاه روزنامه نگاران را در این رابطه مشاهده می فرمائید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.