• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

با تصویب شورای تامین شهرستان و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از ورود مسافران غیر خوزستانی جلوگیری می شود + تصاویر

  • کد خبر : 43968
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

فرماندار مسجدسلیمان: با تصویب شورای تامین شهرستان و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از ورود و پذیرش  مسافران شهرهای درگیر با ویروس کرونا  از جمله قم، اصفهان، گیلان، تهران و… معذور هستیم. فرمانده انتظامی مسجدسلیمان: قوم بزرگ بختیاری به مهمان نوازی معروف است اما امسال به دلیل شرایط پیش آمده و جهت حفظ سلامت […]

فرماندار مسجدسلیمان: با تصویب شورای تامین شهرستان و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از ورود و پذیرش  مسافران شهرهای درگیر با ویروس کرونا  از جمله قم، اصفهان، گیلان، تهران و… معذور هستیم.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان: قوم بزرگ بختیاری به مهمان نوازی معروف است اما امسال به دلیل شرایط پیش آمده و جهت حفظ سلامت مردم از ورود مسافران جلوگیری می شود

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: با تصویب شورای تامین شهرستان و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از ورود و پذیرش  مسافران دیگر شهرهای درگیر با ویروس کرونا از جمله قم، اصفهان، گیلان، تهران و… معذور هستیم. دکتر محمد پاکدل فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در قالب کمپ، مدارس، سالن های ورزشی، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن وجود ندارد. وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، ستاد تسهیل مسافران نوروزی فعالیت خود را به سمت پیشگیری از ورود مسافر به شهرستان در ایام نوروز معطوف خواهد کرد و تا عادی شدن وضعیت به هیچ وجه پذیرای مهمانان نوروزی نخواهیم بود. لازم به ذکر از ساعاتی قبل با تصویب شورای تامین شهرستان با حضور فرماندار، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی تردد خودروها از ورودی های شهر به شدت تحت کنترل قرار گرفته است. همچنین سرنشینان خودروهای ورودی به شهرستان توسط دستگاه تب سنج غربالگری و در صورت مشاهده علائم تب به بیمارستان هدایت می شوند.

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان نیز در گفتگو با خبرنگار سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: قوم بزرگ بختیاری به مهمان نوازی معروف است اما امسال به دلیل شرایط پیش آمده و جهت حفظ سلامت مردم از ورود مسافران جلوگیری می شود. وی ابراز امیدواری کرد با عادی شدن وضعیت مجددا ً پذیرای مهمانان خواهیم بود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خیلی دور ولی بازم یه نیمچه امیدی حداقل به مسولین شهری هست

  2. تنها را هر چند دور ولی قرنطینه کامل شهر هست ورود، و خروج ممنوع

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.