• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
پلمب ۳۱ باب قهوه خانه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 43933
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-سرهنگ “علی حسینی” فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از پلمب ۳۱ باب قهوه خانه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در بیان جزئیات این خبر گفت: طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-سرهنگ “علی حسینی” فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از پلمب ۳۱ باب قهوه خانه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در بیان جزئیات این خبر گفت: طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال قلیان در واحدهای صنفی (رستوران داران و قهوه خانه های سنتی) در سطح شهر، به منظور جلوگیری ازشیوع کرونا ویروس در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضائی و شبکه بهداشت تعداد ۳۱ باب قهوه خانه پلمب و با عرضه کنندگان سیار قلیان در پارک ها و تفرج گاه ها برخورد شد. فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه کسب رضایتمندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان اولویت های پلیس است تاکید کرد: طرح پلمب واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار پلیس می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.