• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

درخواست رییس انتقال خون مسجدسلیمان از مردم جهت اهدا خون
رئیس انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان: متاسفانه میانگین اهداء خون در مسجدسلیمان در مقایسه با شهرهای دیگر استان بسیار پائین است

  • کد خبر : 41972
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان از دارندگان تمامی گروههای خونی خواست برای تامین نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی به مرکز انتقال خون شهرستان مراجعه کنند. رحیمی رئیس انتقال خون مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: متاسفانه میانگین اهداء خون در مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان از دارندگان تمامی گروههای خونی خواست برای تامین نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی به مرکز انتقال خون شهرستان مراجعه کنند. رحیمی رئیس انتقال خون مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: متاسفانه میانگین اهداء خون در مسجدسلیمان در مقایسه با شهرهای دیگر استان بسیار پائین است. وی ادامه داد: برای جبران کمبود آمار اهدای خون، نیاز است تا افرادی که شرایط و توان اهدای خون را دارند به مرکز انتقال خون در شهرستان مراجعه کنند. وی با تاکید بر این مطلب که مردم نباید اهدا خون را به روزهای خاص موکول کنند، خاطر نشان کرد: نیاز به خون همیشگی است بنابراین بایستی همواره و در هر زمان یاریگر انتقال خون برای تامین خون های مورد نیاز بیماران باشند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به مراجعه بیماران تالاسمی شهرها و روستاهای اطراف به شهرستان کمک به بیماران تالاسمی وابسته به اهدای خون هموطنان و همشهریان عزیز است وی ادامه داد: تاکنون مردم نسبت به خون‌دهی کمک کرده‌اند اما با توجه به کاهش اهداء کنندگان ممکن است بیمارانی که نیاز به خون دارند با کمبود شدید مواجه شوند که لازم است مردم دست یاری به سوی این بیماران دراز کنند. وی اظهار داشت: خون های اهدایی در اعمال جراحی، تصادفات، بیماران سرطانی و بسیاری از بیماری‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است همراه داشتن کارت ملی برای افراد اهدا کننده خون جهت اهدای خون الزامی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام. برادر عزیز شما هم خدا می خواین هم خرما چرا شیفت بعد از ظهر نمیزارین برای کسانی که صبح نمی تونن مراجعه کنند اول از مشکلات خودتون و انتقال خون بگید بعد گلگی کنید.هی تفسیر رو گردن مردم نندازید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.