• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

به جاي حل مسئله صورت مسئله را پاك نكنيم!/ تأملي بر جوابيه اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان

  • کد خبر : 4171
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۷:۱۵

از مسئولين محترم اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان مي خواهيم كه به صورت شفاف اعلام كنند كجاي اين گفتگو و توسط چه كسي، نقل قول هاي كذب و در چه قسمتي اصل صداقت و راستي رعايت نشده است! باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: مدتي پيش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفتگويي را با […]

از مسئولين محترم اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان مي خواهيم كه به صورت شفاف اعلام كنند كجاي اين گفتگو و توسط چه كسي، نقل قول هاي كذب و در چه قسمتي اصل صداقت و راستي رعايت نشده است!

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: مدتي پيش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفتگويي را با مهرداد آقا بيگي رييس شوراي شهر گلگير انجام داد با عنوان: « مشکل جدیدی که از طرف آموزش و پرورش ایجاد شد همه مردم گلگیر را شوکه کرد 92/7/24» پس از انتشار اين گفتگو كه با واكنش بسياري از كاربران نيز همراه بود روابط عمومي اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در يك حركت غير حرفه اي جوابيه اي را در سايت رسمي خود منتشر نمود! كه در ابتدا گلايه خود را از عبارات و نقل قول هاي كذب! و در پايان نيز از خبرنگاران خواست اصل صداقت و راستي و تهيه خبرهايشان بر اساس واقعيت باشد! بدون آن كه اشاره اي داشته باشد كدام يك از نقل قول ها كذب! و يا در چه قسمت از اين مصاحبه اصل امانت داري و صداقت رعايت نشده است. ضمن آن كه دوستان خوبمان در روابط عمومي اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان ابتدايي ترين اصول مطبوعاتي را رعايت نكرده و به جاي آن كه جوابيه را براي سايت منتشر كننده بفرستند، در سايت رسمي اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان منتشر نمودند! با اين حال خدمت تمامي عزيزان و مردم شريف مسجدسليمان و گلگير عرض مي كنم سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بدون هيچ گونه اظهار نظر و مو ضع گيري در تاريخ 24 مهرماه 92  اقدام به انتشار گفتگويي با رياست محترم شوراي شهر گلگير كرد كه گويا اين مسئله به مذاق دوستان مان خوش نيامده است.

از مسئولين محترم اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان مي خواهيم به صورت شفاف اعلام كنند كجاي اين گفتگو و توسط چه كسي، نقل قول هاي كذب و در چه قسمتي اصل صداقت و راستي رعايت نشده است! ضمن آن كه اين جوابيه ايرادات اساسي فراواني داشته است مثل:  تيتر خبر، تاريخ خبر، عدم ارسال جوابيه براي منبع خبري، عدم ذكر منبع خبري و… علي ايحال براي تنوير افكار عمومي يك بار ديگر گفتگوي منتشر شده مهندس آقا بيگي را به همراه جوابيه اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان  منتشر و قضاوت را به عهده مردم فهيم مسجدسليمان و گلگير مي گذاريم…

مشکل جدیدی که از طرف آموزش و پرورش ایجاد شد همه مردم گلگیر را شوکه کرد/ (92/7/24)

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهرداد آقا بیگی رییس شورای شهر گلگیر در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با مشکلات این شهر و همچنین مشکل پیش آمده برای یکی از مدارس راهنمایی در گلگیر گفت: همان گونه که مستحضرید گلگیر به تازگی شهر شده و با مشکلات عدیده ای رو به رو است مثل: عدم برخورداری از حداقل امکانات بهداشت و درمان به طوری که حتی یک پزشک ۲۴ ساعته ندارد.

در بحث خدمات شهری حتی یک خیابان آسفالته ندارد و ورودی شهر در وضعیت نا به سامانی قرار دارد. مشکل فضای سبز و هوای پر از گرد و غبار سمی منطقه ناشی از فعالیت کارخانه سیمان و … از دیگر مشکلات گلگیر می باشد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رییس شورای شهر گلگیر در ارتباط با مشکل پیش آمده برای مدرسه راهنمایی این شهرستان گفت: در حالی که اعضای شورای شهر در حال بررسی مشکلات موجود بودند، ناگهان مشکل جدیدی که از طرف آموزش و پرورش ایجاد شد همه مردم شهر از جمله خود ما را شوکه کرد، در همان هفته اول مدارس اعلام شد با توجه به بخشنامه ی جدید، مدرسه راهنمایی گل گیر باید تعطیل شود.

این مشکل اضافه شد بر مشکل سرویس ایاب و ذهاب دبیرستانی ها به مدارس مسجدسلیمان که هرچه پیگیری کرده ایم متأسفانه تاکنون حل نشده است. این خبر نا خوشایند برای ما و مردم اصلاً قابل باور نبود، چگونه ممکن است مدرسه ای که حدود ۲۰ سال قبل از انقلاب فعالیتش را شروع کرده است، تعطیل و یا ادغام شود.

این در حالی بود که با توجه به شهر شدن گل گیر انتظار همه مردم شهر برخورداری از امکانات بیشتر از جمله دبیرستان بود و ما در حال برنامه ریزی و پیگیری برای راه اندازی یک دبیرستان بودیم تا دیگر دانش آموزان با این همه مسافت را تا مسجدسلیمان طی نکنند. به هر حال موضوع را فوری از طریق مسئولین محترم آموزش و پرورش مسجدسلیمان جویا شدیم و جلسات متعددی با این عزیزان برگزار کردیم که تاکنون راهکار اصولی و نتیجه ای قانع کننده دریافت نکرده ایم.

در آخرین مذاکراتی که با آقای فردی پور رئیس محترم آموزش و پرورش صورت گرفته ایشان عنوان نمودند که این بخشنامه یک بخشنامه وزارتی است و در حال پیگیری و حل موضوع از مقامات بالاتر هستیم. اما سؤال اینجاست آیا دایر نکردن سرویس ایاب و ذهاب بچه های دبیرستانی یا اعزام نشدن معلم کلاس اول ابتدایی تاکنون، هم وزارتی است؟

پیگیری هایی هم به صورت تماس تلفنی و مکاتبه از طریق دفتر نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم انجام شد که تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده است. اینجانب به عنوان یک شهروند گل گیر و نماینده مردم، اجرای این بخشنامه که مسئولین محترم آموزش و پرورش شهرستان از آن صحبت می کنند در شهر گل گیر را کاملاً غیر کارشناسی می دانم، آیا چنین بخشنامه ای نباید حداقل ۴ ماه قبل از شروع مدارس اطلاع رسانی می شد تا پیگیری های لازم صورت می پذیرفت. مسئله تعطیلی یا ادغام مدارس راهنمایی و دبیرستان، مردم گلگیر را دچار فشار عصبی و سردرگمی شدید و معلمان و خصوصاً دانش آموزان این مقاطع را کاملاً بی انگیزه کرده است، واقعاً چه کسی جواب گوی عقب افتادگی تحصیلی این دانش آموزان خواهد بود؟ تعدادی از دانش آموزان به فکر ترک تحصیل و تعدادی دیگر در فکر مهاجرت به شهر های دیگر می باشند که اگر فوری رفع مشکل نشود گل گیر به جای شهر به سمت زاغه نشینی خواهد رفت. اگر هدف از اجرای این بخشنامه کاهش هزینه ها باشد باز هم غیر منطقی به نظر می رسد همان طور که عرض شد، حداقل نیمی از دانش آموزان ترک تحصیل خواهند نمود که این خود در آینده می تواند مشکلات اجتماعی و اقتصادی زیادی را به خانواده ها و جامعه وارد نماید که مسلماً جبران آن هزینه بیشتری بر دولت تحمیل خواهد کرد.

ضمن آن که از همین الآن باید به فکر تقویت نهضت سواد آموزی جهت آموزش در میانسالی بود. ما اعضای شورای شهر گل گیر از امام جمعه محترم شهرستان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولین محترم تقاضامندیم با توجه به گذشت نزدیک یک ماه از شروع مدارس با درایت خود این مشکلات اساسی را سریع تر مرتفع سازند. در پایان لازم می دانم از آقای فردی پور به دلیل برگزاری جلسات تشکر نمایم و همچنین به عنوان رئیس شورای شهر گل گیر از زحمات و پی گیری های کلیه همکاران محترم در شورای اسلامی شهر گل گیر تشکر نمایم و عرض کنم که رسانه ای کردن برخی مشکلات جهت شفاف سازی و آگاهی مردم و نهایتاً حل سریع مشکلات می باشد و نهایت تلاشمان این است که با تعامل و همکاری با مسئولین محترم گوشه ای از مشکلات نامحدود شهر را پیگیری نمائیم.

جوابیه اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در خصوص یک خبر

«در پاسخ به خبر ( آموزش پرورش خوزستان همه مردم گل گیر را شوکه کرد. 92/7/27) »

آموزش و پرورش مسجدسلیمان ضمن گلایه از بیان عبارات و نقل قول های کذب در این خبر، جوابیه خود رااعلام می نماید:

بسمه تعالی

در خصوص تعطیلی مدارس راهنمایی که در این خبر آمده باید گفت: که این خبر نادرست بوده و درحال حاضر این مدارس بصورت ضمیمه مدارس دبستان دایر و مشغول به فعالیت می باشند. درباره علت ضمیمه بودن باید گفت:فعالیت مستقل مدارس دختر و پسر به تعداد زیر40 نفر به استناد چارچوب ساماندهی وزارت (صفحه6 و بند 2) و نامه ص/571/32331/116_20/6/92 ممنوع می باشد (آماردختران 20نفر و پسران 22 نفرمی باشد) در نتیجه دو راه برای ادامه فعالیت وجود دارد؛ فعالیت این مدارس بصورت مختلط یا ضمیمه شدن به مدارس ابتدایی.که در نتیجه با مخالفت اهالی منطقه با اختلاط دختران و پسران راهنمایی؛این مدیریت با ضمیمه کردن راهنمایی دختر به ابتدائی و راهنمایی پسر به ابتدائی پسر موجبات استمرار فعالیت آنها را ایجاد نمود.

در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان دبیرستان منطقه گل گیر لازم به ذکراست با پیگیری این مدیریت در حال حاضر رفت و آمد دانش آموزان دختر دبیرستانی با سرویس در حال انجام است.

در مورد تشکیل دبیرستان در منطقه باید گفت که با توجه به دستوالعمل ساماندهی صدرالاشاره تشکیل دبیرستان با 90 دانش آموز و ادامه فعالیت با 40 دانش آموز امکان پذیراست و این درحالی است که آمار دانش آموزان در این منطقه با آمار گفته شده در دستورالعمل فاصله بسیار زیادی دارد و در نتیجه تشکیل دبیرستان غیرقانونی می باشد.

در خصوص مدارس ابتدائی لازم به ذکر است در حال حاضر تمام کلاس های مدارس ابتدائی آن منطقه دارای معلم می باشد، و همچنین وجود معلمان چند پایه در مدارس ابتدائی امری عادی و قانونی است. در مواقعی که آمار دانش آموزان یک مدرسه از حد نصاب کمتر باشد معلم چند پایه برای چند کلاس تعریف می شود. با توجه به این که آمار دانش آموزان مدرسه 116 نفر است، طبق همان دستورالعمل ساماندهی-که در بالا به آن اشاره شده است- به این مدرسه 5 معلم تعلق می گیرد و در نتیجه دو کلاس باید بصورت چند پایه اداره شود.

در پایان روابط عمومی آموزش و پرورش مسجدسلیمان ضمن تشکر از زحمات کلیه خبرنگاران، توجه آن هارابه این نکته جلب می نماید که در انتشار اخبار خود اصل صداقت و راستی و تهیه خبر بر اساس واقعیات را هرگز فراموش ننمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 37در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 37
  1. احتمالا كسي كه اين جوابيه رو نوشته مبتدي بوده…

  2. متاسفانه اين رسم شده است كه بسياري از مديران به جاي حل مسئله صورت مسئله را پاك مي كنند. اين كه كاملا مشخص است اگر همين واكنش ها و موضع گيري هاي اعضاي محترم شوراي گلگير نبود آنچه نمي بايست اتفاق مي افتاد. حالا آقايان مي خواهند بگويند هيجچ اتفاقي نيفتاده است. واقعيت اين است كه اگر موضع گيري شوراي گلگير و انتشار آن توسط ساينت و تلاش هاي دكتر جليلي نبود امروز نه مدرسه اي و جود داشت و نه….

  3. آموزش و پرورش نوشته در پاسخ يك خبر…منظور كدوم خبر بود! گفتگو با آقاي آقا بيگي كه خبر نبود يه مصاحبه بود!!!

  4. دست شما درد نكند جناب مرادي. انصافاً مسجدسليمان به چنين رسانه اي شفاف احتياج داشت. بسيار متاسف شدم وقتي ديدم بعضي ها چگونه مي خواهند كوتاهي هاي خود را توجيه كنند. اميدوارم هميشه موفق و سربلند باشي.

  5. برید تحقیق کنید اگه یه نفر فقط یه نفر از مردم شهر جدید گلگیر از عملکرد آموزش و پرورش راضی بود حق با آموزش و پرورشه در غیر این صورت هم دروغگواند هم …
    جناب آقای مرادی هم شما شناخته شده اید هم مسئولین اداره مذکور، اصلا” خودتون ناراحت نکنید

  6. درود به شرف حاج سعید مرادی

  7. به نظرم جهت قضاوت بهترین راه اینه که با مردم گلگیر مصاحبه بشه
    فکر کنم بالای 20 خانوار به خاطر عملکرد خیلی خیلی خوب امسال آموزش و پرورش به مسجدسلیمان مهاجرت کردند

  8. واقعا تاسف بر انگیزه در کشورهای دنیا برای آموزش یک نفر هم هزینه میکنن و برای اموزش همون یه نفر هم نیروی انسانی و مادی و معنوی خرج میکنن! حالا هم جای تاسفه هم جای خنده داره این مسئله!!!
    به این مدیران باید گفت شما این قدر قانون مدار بودید و ما نمیدانستیم! اینقدر به قانون التزام داشتید؟!؟
    بالاتر از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هست این قانون؟!
    بالاتر از سخن مقام معظم رهبری هست این قانون؟!
    انقلاب کردیم که محرومیت زدایی کنیم! مگه هدف جز این بود؟! آقایون شما دارید به زمان قبل از انقلاب بر میگردید با این تصمیمات! قبل انقلاب این شهر که قبلا روستا بود هم امکانات آموزشی داشت!
    انتظارات به حق مردم و شورای شهر گلگیر باید پیگیری شه چه از طریق نماینده ی آنها آقای جلیلی ! چه از ارگان های دیگه! به نظر میاد این مدیران میز ها رو مادام العمر فرض کرده اند!
    از شورای شهر گلگیر خواهشمندیم پیگیر باشن مطمئنا مدیران نالایق رو برای همیشه بر مسند نخواهند بود!

  9. اصلا بهشون بگید همون دبستان و هم خراب کنن… یه قانون هم بذارن با این موضوع که اصلا تحصیلات برای شهر های کوچک با جمعیت کم ممنوع باید همه بی سواد باشن.. بعد هم برن پز بدن ما جهان سومیم

  10. مدیران بی سوادی که به جای حل مسئله صورت مسئله پاک میکنن.. تازه تهمت هم میزنن
    جمله بندی نامشون هم افتضاح هستش این ها اعتراض اهالی رو برای منحل شدن دبیرستان ندیدن اعتراض رو برای مختلط بودن در نظر گرفتن

  11. واقعا متاسم برامسئولین اداره آموزش وپرورش، وضعیت مدارس گلگیر خودش گویای همه چیز هست دیگه لازم به توجیح نیست دبیرستانشونو که منحل کردین اگه اجازه میدادن که راهنمایشونو هم منحل میکردین دیگه دنبال چی میگردین یه دفعه بیاین دبستانشونو هم منهلش کنین بره لاقل بقیه مردم که سالهاست با محرومیت دستو پنجه نرم میکن هم برن دنبال زندگیشون 

  12. واقعا دست شما دردنکنه مدیر محترم سایت از توجه ای که به مشکلات گلگیردارید

  13. سهیل جان منحل رو درست بنویس بعد نظر بده….

  14. من خنده ام میگیره از نظرات ساده انگارانه دوستان.
    شما که این حرفها رو میزنید تا حالا توی عمرتون یک دقیقه سابقه مدیریت داشتید،که این آسون عملکرد خالصانه یک مدیر رو زیر سوال می برید.
    انصاف هم خوب چیزیه.
    کسیکه به این راحتی در مورد دیگران قضاوت میکنه،بدون اینکه درباره کل موضوع اشراف داشته باشه،…..بهتره سکوت کنم.

  15. اگه واقعا خبرنگار حرفه ای هستید این پیام منو بذارید…شایدم فقط ادعا دارید….
    به آموزش و پرورش هم باید حق داد،شما خبر دارید بودجه این اداره توی این دوسال اخیر چقدر کاهش داشته،میدونید مدارس چند ماهه که سرانه نگرفتن.
    شما تیتر خبرتون دروغه.کدوم مشکا از سوی آموزش و پرورش ایجاد شده؟اینکه دبیرستان تشکیل نشد،مشکلیه که از سمت آموزش و پرورش ایجاد شده یا انجام یه قانونه که برای تشکیل دبیرستان باید ۹۰ دانش آموز باشه.آیا هست؟؟؟؟؟؟؟/شما 90 دانش آموز بیارید بعد اگه تشکیل ندادین تیتر بزنین…..

  16. من خبر و جوابیه رو خوندم.هر دو طرف یه اشتباهاتی داشتن….صلوات بفرستین.
    رعایت قانون واجبه.،تقصیر آموزش و پرورش نیست که مجری قانونه.
    کافیه برید اداره کل آموزش و پرورش و در مورد ادغام و تشکیل دبیرستان و کلاسهای چندپایه سوال کنید،بعد می بینید کی راست میگه و کی شلوغ کاری رسانه ای در آورده؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. من آقای فردی پور رو از نزدیک میشناسم.انصافا آدم خوب و دلسوزیه.
    اگه کاری انجام شده در راستای قانونه.توی جوابیه هست (دستورالعمل سازماندهی)دروغ که نمیگن حتما هست و باید اجرا بشه…..

  18. اگه بگم آموزش و پرورش اشکال نداره حرف درستی نزدم.ولی خداییش نیروهای این اداره از تمام ادارات شهرستان بهترن.کافیه برید یه گشتی بزنید.قضاوت با خودتون.معلم ها هم تمام تلاششون رو میکنن.
    شما حاضرید برای یه انشعاب برق 900هزار تومن پول بدید،ولی حاضر نیستید 1000تومن به مدرسه کمک کنید.یه کم انصاف داشته باشید.
    مشکل ما اینه که خیلی احساسی و بدون در نظر گرفتن واقعیت قضاوت میکنیم……

  19. آقاي يك دلسوز شما كه به راحتي به نظرات دوستان اهانت مي كنيد ! اصلا اين مسئله چه ربطي به مدير بودن داره… هر نظري كه مخالف باشه ساده لوحانه است فقط نظرات شما موافقين !! عجب! اين عملكرد مديران است كه نشان مي دهد چه مديري خوب است و چه مديري نه؟ تازه تو اين مصاحبه اي كه من از آقاي آقا بيگي خوندم كسي از مدير آموزش و پرورش مسجدسليمان انتقادي نكرده بود. منطقي ترين كار اين بود كه مسئولين آموزش و پرورش هم در مصاحبه اي دلايلشون رو برا مردم مطرح مي كردن… غير از اينه؟

  20. عجب. آقای مرادی ممنون شما از کجا این جوابیه را پیدا کردید. این که این جوابیه برای شما ارسال نشد. خود به وضوح اینرا نشان می دهد. که جوابیه غیر واقعی بوده و نمی خواستن جوابییشونورا کسی بشنوه و اذهان عمومی روشن بشه . صحبت از بخشنامه شده حتما مصاحبه را درست نخوندند. آقای آقابیگی خود بخشنامه را هم زیر سوال برده. متاسفانه آقایون هنوز متوجه نشدن این بخشنامه همه جا جوابگو نیست و بیشتر در جاهایی جواب میده که روستا ها نزدیک همند مثل شمال. نه اینجا؟ مدیران نمونه آیا مشکلات این بخشنامه را به وزرات اعلام کردید؟ آیا نباید از قبل اطلاعی به مردم میدادید تا اقدامی کنند؟ آیا مدرسه گلگیر که بیش از دوماه معلم کلاس اول دبستان نداشت هم دروغه. آقای مرادی خواهش می کنم یه تحقیقی تو سطح شهر گل گیر که آقایان به سمت عشایری بردنش انجام بدین.

  21. درود بر شرف, صداقت, شفاف سازی و انسانیتت آقای مرادی.

    دو مصاحبه واقعا همه چیز رانشان میده. در مصاحبه اول به صورت شفاف مشکلات بیان شده است. و به اعتقاد بنده که از اهالی گل گیر میباشم هنوز هم پابرجاست . منکر زحمات آموزش و پرورش نمی شوم. ولی باور کنید مشکل گلگیر خوب مدیریت نشد. حدود دوماه مدرسه راهنمایی فقط یک معلم داشت. بسیاری از اهالی جلو مدرسه جمع شدند. و مدارک دانش آموزانشان را جهت انتقال به سایر مدارس استان درخواست کردند. که با وساطت شورا جلو گیری شد. ای شورای دردسر ساز چرا نذاشتی برن؟ تعطیل بشه و….؟؟در حال حاضر هم پایه چهارم و ششم ادغامند. در حالی که همه جا تو تدریس پایه ششم موندند.از خود جمشید پور راننده سرویس سال قبل بپرسید . چند بار به آموزش و پرورش مراجعه نمود برای حل مسئله سرویس؟ در حالی که بیش ازیکماه ااز شروع مدارس گذشته بود. ضمن تشکر از کلیه مدرسین محترم گل گیر. به شدت از عملکرد آقای فردیپور انتقاد می شود. چرا که ایشون نتوانست مدیریت بحران انجام دهد. مشکلات بخشنامه به کنار ایشون نتوانست به تعداد کافی معلم هم برای دبستان و هم برای راهنمایی به موقع بفرستد. واین باعث نگرانی بیشتر شد. مدیر محترم آیا مشکلات منطقه ات در خصوص بخشنامه را به وزارت اعلام کرده اید؟ با شناختی که از شورا دارم مطمعنا این کار راهم به جای شما انجام داده است. در مصاحبه آقای آقابیگی عنوان شده که مشکل جدیدی که از طرف آموزش و پرورش ایجاد شد………نگفته مدیریت مسجدسلیمان ولی متاسفانه آقایون دقت نکردند. منظور خیلی وسیعتر ازآموزش و پرورش مسجدسلیمان بوده چرا که خود بخشنامه هم زیر سوال برده شده. گلایه اصلی از آقایان اجرای بخشنامه نیست عدم اجرای بخشنامه درخصوص تشکیل به موقع و منظنم کلاسهاست. و ……..

  22. تشکر از شفاف سازی آقای مرادی. آقای فردیپور به هر حال تشکر که احساس مسولیت نمودید و جوابیه دادید؟ ولی یک بار دیگه مصاحبه را بخونید. متوجه خواهید شد؟ مصاحبه در صدد حل مشکل منطقه است. بخشنامه ای که باعث دردسر شده است را زیر سوال برده؟ ولی شما نوشتید کذب گفته؟ و مرتب به بخشنامه اشاره داشتید؟ چنین بخشنامه ای که مردم یک شهر را سر در گم کرده به نظر شما درست است؟ یک مدیر باید بتواند مشکلات را انعکاس بده و آنها را حل کنه. نه خودش از آن دفاع کنه و اینجاست که فرق مدیر توانمند مشخص میشه؟ مدیری که فقط مسایل روتین اداری را پیگیری بکنه که مدیر نیست؟ یک رباط هم میتونه اینجوری مدیریت کنه( منظور فرد خاصی نیست ). آقای فرهنگی در مصاحبه هیچکس زحمات فرهنگیان محترم را زیر سوال نبرده. اینجوری نظر دادن افکار عمومی را از اصل مطلب دور می کنه. و موضع گیری احساسی را به دنبال داره. از شورای گل گیر تشکر می شود. لطفا با جدیت مسایل را دنبال کنید. پیشنهاد میکنم از اهالی گلگیر نظرخواهی کنید؟ اگر یک نفر گفت که چنین مشکلاتی نبود؟ حق با آقای فردیپور و شورا دروغگو؟ تازه بسیاری ازمشکلات را شورا مطرح نکرده و تو مصاحبش بیخودی از آقای فردیپور هم تشکر کرده؟

  23. آقای فرهنگی. فقط یه سر به قانون اساس بزن(به قولی به بخشنامه ها) تحصیل رایگان و یکسان حق همه اقشار جامعه است……..ضمنا مصاحبه چه ارتباطی به این موضوع داشت؟

  24. گلگیر اینترنت نداره. وگرنه فکر کنم فضای سایت کاملا پر میشد. از این همه بی عدالتی

  25. میگم اگه مشکلی نبود چرا شورا مطرحش کرد؟ تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها؟حتما درست با موضوع برخورد نشده که مطرحش کردهند؟ مگر برق , مخابرات , بهداشت مشکل نداره؟ راستی چرا اینها را رسانه ای نکردند؟ حتما اینها با موضوع درست برخورد میکنند. شاید هم بعدها ……

  26. در دنیای متدمن امروز واکنش شدید به یک نقد آگاهانه و دلسوزانه جایی ندارد دوست عزیز در قانون اساسی آموزش رایگان در مقطع ابتدایی حق ذاتی فرزندان مملکت است و دولت مکلف به انجام از نقد نهراسید و بنده قدرت و جایگاهتان نباشید این مقامها اگر ماندنی بود به تو نمی رسید پس به یاد زمانی باش که خواهی رفت نام نکو بر جای بگذرار با خشم پاسخ مردم را نده بلکه همیشه بدان مردم ولی نعمت ما هستند و ما مکلف به ارائه خدمت پس با صبر و خوصله از بیان مشکل نهراس و اگر کاری برای رضای خدا کرده ای فقط جواب بده و کسی را محکوم نکن که تو در مقام قضاوت نیستی خوشحال باش که مردم گلگیر به آموزش فرزندانشان حساس هستند و از شما کار می خواهند روزمرگی افت مدیریت است گاهی عذر خواهی شیرین تر از جوابیه ای است که مشکل را حل نمیکند

  27. یک پیشنهاد روابط عمومی آموزش و پرورش لطفا این پی نوشته ها را برای رئیست بخون تا ببیند خدایی چقدر عملکردش ….. . چی بگم

  28. آخرتی هم هست.متاسفانه همه ما تا زمانی که زنده و سالمیم فقط خودمان را میبینیم و تاخت و تاز. امیدوارم آقای فردیپور درست گفته باشد. و صد سال دیگه زندگی کنه. ولی یک لحظه به لحظه مرگ فکر کن آنوقت میفهمی که اگه خطایی شده یا تلاشی نشده دیگر جبران پذیر نیست. جناب اگه واقعا مشکلات وجود داشته همین الان یه غذرخواهی از مردم بکن که فردا خیلی دیره اینو یکی از خیرخواهات بت میگه. فردا چگونه میخوای بخشیده بشی در حالی که الان داری سرنوشت تعیین میکنی.

  29. آقای فردیپور آیا این همه از مشکلات مدرسه گلگیر شنیدی. تو سایت . حضوری و ….آیا حاضر شدی یکبار به گلگیر بری و حرف دل مردمو بشنوی. تو که فوری اکشن گرفتی و گفتی شورا دروغ میگه و برا این قضیه وقت گذاشتی(جوابیه). به جای این بهتر نبود اول یه سری به اونجا میزدی. شورا اگه حرفی زده با مردم در تماس بوده و اونجا بوده و خودش به چشم دیده. شما که اصلا اونجا نرفتی و مشکلات را ندیدی چطور قضاوت میکنی. فکر نمی کنی آنهایی که بهت اطلاع دادند. دروغ میگن. فکر نمیکنی همونا دوستانت نیستند. بلکه دشمنانت هستند. و منتظرند که بلغزی و جایت را پر کنند. و تورا دارند با مردم در میاندازند تا به اهدافشان برسند. یک کمی فکر کن. مطمین باش همون شورا که مشکلات را مطرح کرد بیشتر خیرخواه دنیا و اخرتت بود. توصیه میکنم کاری کن که وقتی رفتی به نکویی ازت یاد کنند. ازما گفتن بود. فردا که رفتی نگی که دوستانت(همانهایی که اطلاعات کذب بهت میدادند.) تو روت میخندیدند ولی ازپشت بهت خنجر زدن.

  30. کاش حل مسائل به راحتی حرف زدن بعضی از دوستان باشه.شما از هیچ قانون و مکاتبات اداری و روند حاکم بر ادارات و سلسله مراتب اداری خبر ندارین چطور اینقدر راحت نظر میدین.وقتی بنزین از 100 شد 400 تقصیر جایگاه داره.این دستورالعمل هرساله تغییرات داره و لازم الاجراست.توی این دیگه بحثی وجود نداره مدیرکل هم نمیتونه تغییرش بده…………

  31. آقای فرهنگی شما دارید فرهنگ و با کالا جابجا میگیرید. بنزین و جایگاه را با دانش آموزان که سرمایه مملکتند مقایسه میکنی. بنزین گرون شد مصرف کمتر میشه. ولی آیا میشه دانش آموزان را نیز به مدرسه نفرستاد به خاطر اینکه معلم 2ماه دیر میاد. ضمن اینکه شما آموزشو پرورش را ملک شخصی میدونید که اینجوری با جایگاه مقایسش میکنید. واعتقاد دارین تا اخر مال خودتونه. سلسه مراتب اداری طی شده. اگر همان روز اول که مردم برا معلم دبستان و راهنمایی به آموزش و پرورش رفتند. کمی توجه میکردند. به سایت استانداری و وزارت کشیده نمیشد. حالا شما هم هی کشش تا مردم به بازرسی کل کشور و دفتر مقام معظم رهبری هم شکایت کنند.ضمنا من دیروز مدرسه بودم. کلاسها با وضع نامنظم برگزار میشن. مدرسه درست نظافت نمیشه و پر از آشغال شده. ضمنا حالا میبینی همین دستورالعملی که شما ازش به عنوان وحی منزل یاد میکنی و سلسه مراتب اداری را به رخ میکشیچه جوری کنسل میشه.اگه سلسله مراتب اداری رعایت میشد. جوابیه بایستی در این سایت زده میشد. نه سایتی دیگه.

  32. یکی به داد مدارس ما برسه کلاسهای 4و 6 ادغامند. نظافت نمیشه و مدارس پر از آشغالند و بچه های مادارند مریض میشوندمدیر مدرسه هم بیخیاله. حقیقت بگم آموزش وپرورش فکر کنم لج کرده با ما که اینجوری برخورد میکنه. اگه مشکلاتمون حل نشه. دیگه عدهای مستقیم به وزرات شکایت میکنیم.اگه کسی بدون واهمه اومده مشکلات را گفته و سایتی هم بدون وابستگی و با صداقت آنها را به اطلاع عموم رسانده شایسته تقدیرند. آقای مرادی واقعا خسته نباشید. و همینطور با مردم صادق باشید.

    آقایان بدونید. جدا شد یکی چشمه از کوهسار………………………………………………….کزآن سنگ خارا !!!!!!!!! رهی برگشود.

  33. خدا خیرت بده نذاشتی تو اون جلسه مشکلات مطرح بشه. دوباره تهران هم نذاشتی پیگیری بشه گفتی درست نیست. خودشون درستش میکنند. قول دادند. حالا خوبه که این بلا سر مدرسه ها اومده. دیدی اصلا کسی به فکر نیست. کلا داره تعطیل میشه. بهتر نیست پیگیری بشه؟

  34. با سلام/ چه جالب خبرافتتاحیه کتابخانه را خوندم؟حقیقت کمی شوکه شدم. برا کی دانش آموزان؟ اونا که یا عملکرد صادقانه و انتقاد پذیر آموزش و پرورش یا ترک تحصیل کردند یا رفتند شهرهای دیگه. ابتدا نهضت را تقویت کنند بعد کتابخونه ……..

  35. دو غلا جنک اکنن سر کشک مردم
    جای که همسایه تی دیدنه همساینه نداره مو یکی جا پیشرفت نیبینوم
    ایسا هم یه خرده احترام بنین به یک

  36. اقای یک دلسوز مردم گلگیر توقع زیادی دارن که میخان از مردم دنیا عقب نمانند و سوادی در حد خواندن و نوشتن داشته باشن مردم که درخواست دانشگاه نکردن درخواستشون راجب تعطیل نشدن راهنمایی بود دانش اموزان گلگیر با حداقل امکانات دارن درس میخونن بدون یک وسیله سرمایشی و گرمایشی و وسایل ورزشی و ازمایشگاه اگه بودجه کم داره به اندازه کافی گلگیر کم توقع هست دیگه باید تا کجا رعایت حال اموزش پرورش کنن . مدیر اموزش پرورش ما در مصاحبه مهندس اقابیگی نخواندیم که به شما توهین کنند شما مدیر فرهنگیان شهر ما هستید که اینقد راحت به مهندس اقابیگی توهین کردید و حرفهایش را دروغ خواندید خدا رحم کند به اینده فرزندان ما

  37. سلام به تمام دوستداران علم و ادب:مدیر محترم اموزش پرورش ما مردم گلگیر از نماینده خود(شوراهای گلگیر)انتظار داریم مشکلات شهرمان را به مسولان برسانند پس شما هم باید با کمال میل انها را گوش دهید و برای رفع ان مشکل همکاری کنید نه جبهه بگیرید و شخصیت نماینده ما را زیر سوال ببرید و کذب اعلام کنید ما از شما انتظار داریم مدارس گلگیر نسبت به 20سال پیش پشرفت داشته باشن نه پس رفت با سپاس فراوان از تلاشگران شهرم گلگیر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.