• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 41677
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.
دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی انها جاودانه شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای “مدظله تعالی” و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و تقارن این هفته با ماه محرم، ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را الگوپذیری از سیره آن امام همام و تاسی از نهضت سرخ حسینی می‌دانم و از خداوند متعال می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.