• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

گردهمایی و نشست مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در مسجدسلیمان:
حجت الاسلام علی قندعلی: مداحان اهل بیت (ع) در عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلابی اسلامی مصمم و پای کار هستند

  • کد خبر : 41054
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مداحان و ذاکران اهل بیت در روز شهادت امام جواد علیه السلام گردهم آمدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان با تسلیت شهادت امام جواد (ع) ذاکران و مداحان اهل بیت علیهم السلام را از جمله افرادی برشمرد که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مداحان و ذاکران اهل بیت در روز شهادت امام جواد علیه السلام گردهم آمدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان با تسلیت شهادت امام جواد (ع) ذاکران و مداحان اهل بیت علیهم السلام را از جمله افرادی برشمرد که در جبهه انقلاب فرهنگی نقش مهمی را ایفا می کنند و همواره مورد توجه خاص رهبر فرزانه انقلاب بوده اند.
وی افزود: امروز مداحان ما با رسانه بسیار قدرتمندی که در اختیار دارند نقش مهمی در مقابله با تهاجمات دشمن و البته موضع گیری فعالانه در مقابل این تحرکات دارند.
قندعلی افزود: ما در مقابل تحرکات دشمن هرگز منفعلانه عمل نمیکنیم و امروزه با هم افزایی دارای یک جبهه قدرتمند متشکل از ارکان مومن انقلابی همچون سازمان تبلیغات،دفاتر ائمه جمعه،حوزه های علمیه،تشکل های مردم نهاد ،مجموعه های قرآنی،حضور آجاد مردم مومن و خدا جو و بسیج و سپاه مقدر هستیم که به فضل الهی با تکیه بر ظرفیت های بیشمار درونی و استمداد از خداوند متعال در مواجهه با دشمنان متخاصم جدی و با انگیزه به پیش میرویم و در این جنگ بی امان به جز رضایت وخشنودی خداوند متعال به چیزی نمی اندیشیم و ان شالله نصرت نهایی در انتظارمان است.
قندعلی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش مداحان و ذاکران اهل بیت ع در این زمینه افزود: این بیانیه امید بخش امروز در اختیار ماست و همه ما وظیفه داریم در لبیک به این فرامین و عملیاتی ساختن آن همت مضاعف کنیم و بحمدالله کانون مداحان و شاعران آئینی با تشکیل کانون جوانان و نوجوانان و بهره گیری از این ظرفیت عظیم کادر سازی و آموزش نسل جوان در کنار پیرغلامان اهل بیت ع را در دستور کار خود قرار داده است. روزبه بهداروند مسئول شورای هییات مذهبی نیز گزارشی از فعالیت های این مجموعه مردم نهاد ارائه داد.
وی به صدور کارت حمایتی از مداحان اشاره کرد و افزود؛همان گونه که در ماه های گذشته به اطلاع عزیزان رسید با برنامه ریزی های صورت گرفته شده بحمدالله مداحان عزیز میتوانند از خدمات درمانی و حمایتی تا سقف ۳۰درصد و در برخی موارد کاملا رایگان بهره مند شوند.
وی افزود ؛مداحان وهنرمندان ما قشری بی تکلف وخاکی هستند اما ما وظیفه داریم با برنامه ریزی صحیح و به موقع و در حد توان برخی مشکلات آنان را بررسی و مرتفع سازیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.