• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

عیادت امام جمعه مسجدسلیمان از پیشکسوت هنر و ذاکر اهل بیت (ع) خوزستان

  • کد خبر : 40997
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان از پیشکسوت هنر خوزستان و مسجدسلیمان و ذاکر اهل بیت (ع) که مدتی ست در بستر بیماری قرار دارد عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی نمود. امینی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت:سید علی  موسوی ذاکر و هنرمند ارزنده مسجدسلیمانی سال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان از پیشکسوت هنر خوزستان و مسجدسلیمان و ذاکر اهل بیت (ع) که مدتی ست در بستر بیماری قرار دارد عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی نمود. امینی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت:سید علی  موسوی ذاکر و هنرمند ارزنده مسجدسلیمانی سال ها زندگی خود را وقف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و یکی از هنرمندان و شاعران ارزنده بختیاری ست  با تلاشی خستگی ناپذیر سال ها در این عرصه تلاش کرده است.

وی نقش ایشان را در پرورش هنرمندان حوزه موسیقی بختیاری و مداحی در استان خوزستان بسیار ارزنده خواند و برای ایشان آرزوی سلامتی نمود. لازم به ذکر است: سید علی موسوی موذن، قاری و ذاکر اهل بیت (ع)  حدود ۱۰۰ روز است در بخش آی سی یو بیمارستان مسجدسلیمان بستری است. وی یکی از پیشکسوتان و خوانندگان سرودهای بختیاری ست که پیش از انقلاب نیز در رادیو خوزستان فعالیت داشته و از قاریان ممتاز استان خوزستان محسوب می شود. موسوی سابقه سرودن اشعار مختلف بختیاری مثل دیمه دیمه،گل صحرا گرد و… را در کارنامه خود دارد و در کتاب تاریخ موسیقی بختیاری از وی نام برده شده است‌.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.